quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:18 schreef deepart het volgende:
SIEG HEIL!!
Kanker geil om dat gezegd te hebben...
Met me dikke pik op het toetsebord hier jonge flats IOX@NIUPI!U@UJ das me dikke snikkel op die toetsen...
Junge geil kzeg het je...
Me me penis
mequote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:18 schreef deepart het volgende:
me penis
Dat is kut he...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:23 schreef Helgi het volgende:
[..]
Duitse legerjas. Ik zag hem in de dumpzaak en ik dacht die kan ik niet laten liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAA fucking hAA!!Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
kwakkie ?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:20 schreef McFearless het volgende:
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Dit is zoeen lollerpostjequote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:18 schreef deepart het volgende:
SIEG HEIL!!
Met me dikke pik op het toetsebord hier jonge flats IOX@NIUPI!U@UJ das me dikke snikkel op die toetsen...
Me me penis
Contradictio in terminis.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:23 schreef Helgi het volgende:
[..]
Ik zag hem in de dumpzaak en ik dacht die kan ik niet laten liggen.
Heerlijk, chicken spelen! Doe ik ook altijd, gewoon hard doortrappen en die spookrijder negerenquote:Of als je aan de verkeerde kant van de weg fietst en je komt twee mensen tegen die expres niet opzij gaan omdat ja je hoort daar niet te fietsen.
Dat deed ik ook toen ik op de basisschool zat... Nu doe ik dat in me wagen... gewoon vol op een ander afrijden en wie het langst volhoud is unne boasssquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:34 schreef RemcoDelft het volgende:
Ah, TS heeft moeite met regels!
[..]
Heerlijk, chicken spelen! Doe ik ook altijd, gewoon hard doortrappen en die spookrijder negeren
Is dat niet een beetje gevaarlijk?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat deed ik ook toen ik op de basisschool zat... Nu doe ik dat in me wagen... gewoon vol op een ander afrijden en wie het langst volhoud is unne boasss
Neuh.. Als het dreigt fout te gaan gewoon op "Pause" drukkenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:25 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje gevaarlijk?
Zulks een pause knopje heb ik niet in mijn auto!? Waarom hebt u dat wel?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:28 schreef deepart het volgende:
[..]
Neuh.. Als het dreigt fout te gaan gewoon op "Pause" drukken
HOAX! je kunt niet zittend in een poort fietsen!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:16 schreef Helgi het volgende:
Hoi dit is mijn eerste klaagbaak topic.Ten eerste de moraalridders. Zit je in de poort te fietsen hebben ze commentaar op dat je daar fietst.
Of als je aan de verkeerde kant van de weg fietst en je komt twee mensen tegen die expres niet opzij gaan omdat ja je hoort daar niet te fietsen. Ten derde mensen die commentaar op je kleding hebben. Vandaag weer kwamen er een paar gasten in de supermakt en eentje zei 'Heil das Führer' (waarom ze dat zeiden geen idee en zeg het dan tenminste in correct Duits) alsof ik hun kleding mooi vind ik vind hun kleding ook fucking lelijk maar zie je mij commentaar geven op hun kleding?? Ten vierde mensen die niks van het verkeer snappen ik word bijna elke dag aangereden man.
Dat waren de klachten.
Rampdebiel heeft zich ook weer gemeld.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:18 schreef deepart het volgende:
SIEG HEIL!!
Me me penis
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |