FOK!forum / Klaagbaak / Vodafone abonnement: Nog altijd geen btg-status
donpspzaterdag 12 juli 2008 @ 17:09
Ben nu sinds 19 mei 'lid' van het Vodafone-abonnement die ik bij mijn telefoon heb gekregen. Een van de handige dingen vond ik dat Vodafone alle gesprekskosten etc op een rijtje zette, zodat je kon zien hoeveel btg je nog over had die maand.

Jammer genoeg heb ik nog geen gebruik kunnen maken hiervan, aangezien ze de software aan het verbeteren zijn en die datum dat het klaar is steeds verder uitstellen. Niet handig, aangezien ik zo zelf goed moet opletten hoeveel smsjes ik verstuurd heb ik combinatie met het bellen.

Klacht: Vodafone moet eens laten zien hoeveel beltegoed ik nog heb deze maand!
Nog meer medelijden met: Klanten die nog langer een Vodafone-abonnement hebben.
Samenvatting:
lijntje331zaterdag 12 juli 2008 @ 17:26
My vodafone bedoel je he?
Ik heb er ook last van (het is al zeker een aantal maand of 3 bezig)..en ik heb ook nog altijd niet mijn rekening van vorige maand kunnen opzoeken en er is nog niks afgeschreven..nu betaal ik volgende maand natuurlijk weer een berg extra (rente ofzo?) Normaal schrijven ze gelijk rond de 1e tot 5e vd maand af en weet je nog eerder wat je betaalt.

Ik heb dat ook met de sms service btw (zullen ze ook gelijk wel vernieuwen dan)..als je al wat info te horen krijgt loopt het achter of kunnen de bedragen gewoon nooit kloppen..

Bahbah nee...hoop dat ze het snel eens oplossen want het is onderhand niet leuk meer zo
Chinlesszaterdag 12 juli 2008 @ 17:28
Ik weet alleen, dat vodafone hard zuigt. Ik heb laatst eens 1080 smsjes in 1 maand gestuurd (ja ziekelijk veel, i know). Maar ze hebben er maar 1002 op factuur gezet....

Vraag ik om het te laten uitzoeken, doen ze dat niet eens(of ja ze willen dat niet.)
Lichtpuntzaterdag 12 juli 2008 @ 17:28
Zijn ze nou nog steeds aan het verbeteren? Een half jaar geleden ook al Heb de telefoon aan me ouders gegeven omdat ik er constant overheen zat (over me bundel) omdat je nooit wist hoeveel je nou eigenlijk had gebeld, omdat die hoerige teller of met 2 dagen vertraging werkt, of gewoon niet werkt, of opeens heb je helemaal geen abbo...

vodafone
DaFanzaterdag 12 juli 2008 @ 17:28
Ben jij zon pauper die dan ook echt minder gaat bellen omdat ie geen minuten meer heeft? Of de telefoon 1x over laten gaan en dan verwachten dat je terugbelt. Ja vergeet het
Lyziozaterdag 12 juli 2008 @ 17:29
Vodafone Wat een parasietenfirma is dat zeg. Ik betaalde me scheel bij m'n vorige abonnement. Rekeningen nagekeken en het bleek dus inderdaad veel te duur te zijn dan afgesproken was. Ik opgebeld en zij wisten ook niet waar het aan lag Kon het abbo ook nog niet opzeggen.

Zit nu bij T-Mobile en dat bevalt stukken beter.
deepartzaterdag 12 juli 2008 @ 17:30
Hey swa... Je kan gewoon 1200 bellen... is GRATIS !! hollander... met je topic!
Lyziozaterdag 12 juli 2008 @ 17:32
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:30 schreef deepart het volgende:
Hey swa... Je kan gewoon 1200 bellen... is GRATIS !! hollander... met je topic!
EN JE HOOFD!
Agiathzaterdag 12 juli 2008 @ 17:36
KPN
Lyziozaterdag 12 juli 2008 @ 17:40
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:36 schreef Agiath het volgende:
KPN
T-Mobile!
James1988zaterdag 12 juli 2008 @ 17:44
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:40 schreef Lyzio het volgende:

[..]

T-Mobile!
T-Mobile
Lyziozaterdag 12 juli 2008 @ 17:47
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:44 schreef James1988 het volgende:

[..]

T-Mobile
T-Mobile
HiZzaterdag 12 juli 2008 @ 19:32
telefoonmaatschappijen. Het is geen extra topic waard, maar ik verwacht dat Telfort mijn verlenging deze maand wel weer zo gaat doen dat ik goed genaaid wordt. En wat tele2 doet, daar snap ik niks van. Mijn beltegoed daar klopt nooit, maar echt klagen mag ik nu ook niet want het is meer dan wat ik ooit gekocht heb.
Lyziozaterdag 12 juli 2008 @ 19:39
Telfort
Tele2
Eric_Cantonazaterdag 12 juli 2008 @ 19:42
Ik heb tot nu toe geen problemen met Vodafone gehad, maar ik heb inmiddels de bevestiging binnen dat m'n abonnement verlengd is (door mezelf gedaan). Alleen zou dit pas per eind september zo moeten zijn. Blijkbaar heb ik nu al de verlenging (met korting op de abbo-kosten en 'n internetblox erbij) en die kan ik dus nu al gebruiken.

Toch durf ik niet goed, want je zal zien dat je dan ineens flink mag gaan betalen Weet iemand hier meer van?
deepartzaterdag 12 juli 2008 @ 19:44
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb tot nu toe geen problemen met Vodafone gehad, maar ik heb inmiddels de bevestiging binnen dat m'n abonnement verlengd is (door mezelf gedaan). Alleen zou dit pas per eind september zo moeten zijn. Blijkbaar heb ik nu al de verlenging (met korting op de abbo-kosten en 'n internetblox erbij) en die kan ik dus nu al gebruiken.

Toch durf ik niet goed, want je zal zien dat je dan ineens flink mag gaan betalen Weet iemand hier meer van?
Je kan even 1200 bellen en vragen welke blox er actief zijn op jou nummert
morpheus_at_workzaterdag 12 juli 2008 @ 19:49
eindelijk is een keer een terechte klacht over de dienstverlening van een groot bedrijf die zijn zaakjes beter op orde zou moeten hebben.
Eric_Cantonazaterdag 12 juli 2008 @ 19:52
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:44 schreef deepart het volgende:

[..]

Je kan even 1200 bellen en vragen welke blox er actief zijn op jou nummert
Dat kan ik inderdaad eens doen, maar op myvodafone staat die internetblox in ieder geval al op actief en m'n abonnement is 'tzelfde gebleven (voorheen 27,50 en vanaf m'n verlenging dus ook), alleen zou dat dan met korting op 't abbo-geld moeten gaan gebeuren.

Ik zal van de week es bellen
gebrokenglaszaterdag 12 juli 2008 @ 21:21
Ja het duurt wel. Maarja ach. 't Is nog altijd stukken beter dan bij KPN zitten. Nooit meer KPN voor mij. Kwakzalvers daar.
elfzesendertigzaterdag 12 juli 2008 @ 21:38
Eens met de klacht. Meestal doet hun btg opvraag service het een dag en daarna verbeteren ze de service weer zogenaamd Misschien stuur ik nog wel een klacht.
ondeugendzaterdag 12 juli 2008 @ 21:50
Je kan toch de sms teller van je telefoon op nul zetten ? Heb je in ieder geval een idee hoeveel je verstuurd hebt.
deepartzaterdag 12 juli 2008 @ 21:52
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:50 schreef ondeugend het volgende:
Je kan toch de sms teller van je telefoon op nul zetten ? Heb je in ieder geval een idee hoeveel je verstuurd hebt.
* deepart geeft ondeugend de Nobel-prijs voor de techniek
donpspzaterdag 12 juli 2008 @ 22:03
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:50 schreef ondeugend het volgende:
Je kan toch de sms teller van je telefoon op nul zetten ? Heb je in ieder geval een idee hoeveel je verstuurd hebt.
Heb ik inderdaad ook gedaan nu. Moet alleen niet vergeten om ook te kijken hoeveel in gebeld heb

Trouwens, ik kijk zojuist op MyVodafone en verrek, de rekening van mijn eerste periode staat erop!
Leuk hoor, nu weet ik dat ik gewoon mijn abbo-kosten moet betalen, maar ik heb 2 klachten over de rekening:

- Ik mag aansluitkosten á ongeveer 50 euro betalen volgens die rekening, terwijl in de advertentie en in het contract toch duidelijk stond dat ik deze niet zou krijgen.
- Ik kan nog altijd niet zien hoeveel ik nu gebeld heb en hoeveel ik heb gesmst. Dit zou wel handig zijn, aangezien het tegoed dat ik over had uit de voorbijgaande maand wordt meegenomen naar de volgende maand.

Dat wordt bellen maandag.
ChickenManzaterdag 12 juli 2008 @ 22:18
Ik ben sinds 14 mei Vodafoner en heb nog geen enkele rekening gezien, er is nog geen geld van m'n bankrekening afgeschreven en ik heb geen zin om ze te bellen.
donpspzaterdag 12 juli 2008 @ 22:22
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:18 schreef ChickenMan het volgende:
Ik ben sinds 14 mei Vodafoner en heb nog geen enkele rekening gezien, er is nog geen geld van m'n bankrekening afgeschreven en ik heb geen zin om ze te bellen.
Ongeveer hetzelfde als mij dus. Check MyVodafone nog eens (als je hebt ingesteld dat je online de rekening wilt tenminste?), mijn (FOUTE!!) rekening staat ook pas sinds 2 uur online ofzo.

Wellicht ook logisch dat nog niks bij je is afgeschreven, aangezien dat bij mij ook niet zo is. Staat bij dat dat 22 juli zal gebeuren Dus voor die datum zal ik maar eens ff gaan bellen, stelletje mensen die denken dat ik niet kan rekenen.
ChickenManzaterdag 12 juli 2008 @ 22:32
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:22 schreef donpsp het volgende:

[..]

Ongeveer hetzelfde als mij dus. Check MyVodafone nog eens (als je hebt ingesteld dat je online de rekening wilt tenminste?), mijn (FOUTE!!) rekening staat ook pas sinds 2 uur online ofzo.

Wellicht ook logisch dat nog niks bij je is afgeschreven, aangezien dat bij mij ook niet zo is. Staat bij dat dat 22 juli zal gebeuren Dus voor die datum zal ik maar eens ff gaan bellen, stelletje mensen die denken dat ik niet kan rekenen.
Ha! Inderdaad, rekening staat er nu ook. Wordt bij mij de 16e afgeschreven, heb een abbo van 18 euro in de maand. 14/05 tm 30/06 moet ik iets van 28nogwat betalen, zal wel kloppen dus.
Asgardzaterdag 12 juli 2008 @ 23:07
Ja de teringhonden, ik heb deze abo trouwens al 2 jaar en binnenkort (oktober) loopt hij af. En die idioten sturen mij dus een sms dat ik op een site moet kijken welke aanbieding voor mij aanwezig was, alleen als ik dan mijn nummer op die website zet en vraag om een code sturen ze elke keer dezelfde code die blijkbaar niet bij mijn nummer hoort. Vuile klootzakken.

Ik wil deze abo best verlengen (past perfect bij me, hehehe), maar als ze door gaan met prutsen stap ik lekker over.
dr.dunnozondag 13 juli 2008 @ 16:11
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:50 schreef ondeugend het volgende:
Je kan toch de sms teller van je telefoon op nul zetten ? Heb je in ieder geval een idee hoeveel je verstuurd hebt.
werkt niet zonder sim2 code in veel toestellen.
Sharkoonmaandag 14 juli 2008 @ 11:17
Ze zeggen dat ze aan het verbeteren zijn.. Maar na uren lange conversaties met de vodafone helpdesk ben ik doorgestuurd naar iemand die er meer vanaf wist.

Hij zei dat ze de afgelopen maanden nogal wat software problemen en storingen te verduren hadden. Dat is de oorzaak. Geen verbeteringen!

Ik ben al 5 jaar klant bij ze, en heb er nu spijt van! Opzeggen die rot bende.

En tegenwoordig krijg ik deze pagina te zien bij vodafone: http://www.vodafone.nl/error.html
gebrokenglasdonderdag 17 juli 2008 @ 06:32
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:17 schreef Sharkoon het volgende:
En tegenwoordig krijg ik deze pagina te zien bij vodafone: http://www.vodafone.nl/error.html
Een soort 'schenk even wat te drinken in' melding.
dronkeykongdonderdag 17 juli 2008 @ 08:30
Nog meer mensen waar eergisteren eindelijk eens de rekening van Vodafone van vorige maand afgeschreven is?
ThE_EDdonderdag 17 juli 2008 @ 08:33
Ik heb eigenlijk nooit problemen maar deze maand was idd wel raar met de rekening
dronkeykongdonderdag 17 juli 2008 @ 08:37
Ook nooit problemen voor de rest. Beter dan T-mobile in ieder geval
Rejecteddonderdag 17 juli 2008 @ 09:00
Ik heb ook Vodafone, veel beter dan Telfort iig :p
donpspdonderdag 17 juli 2008 @ 18:42
Er staat nu op my vodafone niet meer dat ze eraan aan het werken zijn. Er staat dat de kosten er met 5 dagen vertraging staan. Nou, volgens die kosten zou ik nog 0 euro hebben van mijn 27,50!
AllOfTheSameBlooddonderdag 17 juli 2008 @ 18:53
Ja ik zit nu ook bijna 2 jaar aan mijn abbo vast en het is echt verschrikkelijk. Wat the fuck heb ik eraan om te weten hoeveel beltegoed ik 3 dagen geleden had

Bovendien zou ik zogenaamd mijn abbo voor de helft van de prijs hebben, (22,50 en ik zou dan maar 11,25 betalen), maar met alle extra kosten die ze erbij bedenken kom ik alsnog rond 25 euro uit, met uitschieters naar 50 euro als ik redelijk over mijn bundel heen zit. Ze zijn echt belachelijk duur en die beltegoedstatus werkt bij mij dus al 1,5 jaar veruit het grootste gedeelte van de tijd gewoon niet normaal. Qua afschrijven weet ik niet hoe dat bij mij zit, mijn ouders betalen m'n abbo