abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60061050
Ben nu sinds 19 mei 'lid' van het Vodafone-abonnement die ik bij mijn telefoon heb gekregen. Een van de handige dingen vond ik dat Vodafone alle gesprekskosten etc op een rijtje zette, zodat je kon zien hoeveel btg je nog over had die maand.

Jammer genoeg heb ik nog geen gebruik kunnen maken hiervan, aangezien ze de software aan het verbeteren zijn en die datum dat het klaar is steeds verder uitstellen. Niet handig, aangezien ik zo zelf goed moet opletten hoeveel smsjes ik verstuurd heb ik combinatie met het bellen.

Klacht: Vodafone moet eens laten zien hoeveel beltegoed ik nog heb deze maand!
Nog meer medelijden met: Klanten die nog langer een Vodafone-abonnement hebben.
Samenvatting:
Drink geen bier, je doet al gek genoeg
pi_60061349
My vodafone bedoel je he?
Ik heb er ook last van (het is al zeker een aantal maand of 3 bezig)..en ik heb ook nog altijd niet mijn rekening van vorige maand kunnen opzoeken en er is nog niks afgeschreven..nu betaal ik volgende maand natuurlijk weer een berg extra (rente ofzo?) Normaal schrijven ze gelijk rond de 1e tot 5e vd maand af en weet je nog eerder wat je betaalt.

Ik heb dat ook met de sms service btw (zullen ze ook gelijk wel vernieuwen dan)..als je al wat info te horen krijgt loopt het achter of kunnen de bedragen gewoon nooit kloppen..

Bahbah nee...hoop dat ze het snel eens oplossen want het is onderhand niet leuk meer zo
pi_60061388
Ik weet alleen, dat vodafone hard zuigt. Ik heb laatst eens 1080 smsjes in 1 maand gestuurd (ja ziekelijk veel, i know). Maar ze hebben er maar 1002 op factuur gezet....

Vraag ik om het te laten uitzoeken, doen ze dat niet eens(of ja ze willen dat niet.)
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_60061396
Zijn ze nou nog steeds aan het verbeteren? Een half jaar geleden ook al Heb de telefoon aan me ouders gegeven omdat ik er constant overheen zat (over me bundel) omdat je nooit wist hoeveel je nou eigenlijk had gebeld, omdat die hoerige teller of met 2 dagen vertraging werkt, of gewoon niet werkt, of opeens heb je helemaal geen abbo...

vodafone
pi_60061398
Ben jij zon pauper die dan ook echt minder gaat bellen omdat ie geen minuten meer heeft? Of de telefoon 1x over laten gaan en dan verwachten dat je terugbelt. Ja vergeet het
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:29:29 #6
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60061405
Vodafone Wat een parasietenfirma is dat zeg. Ik betaalde me scheel bij m'n vorige abonnement. Rekeningen nagekeken en het bleek dus inderdaad veel te duur te zijn dan afgesproken was. Ik opgebeld en zij wisten ook niet waar het aan lag Kon het abbo ook nog niet opzeggen.

Zit nu bij T-Mobile en dat bevalt stukken beter.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_60061425
Hey swa... Je kan gewoon 1200 bellen... is GRATIS !! hollander... met je topic!
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:32:08 #8
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60061454
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:30 schreef deepart het volgende:
Hey swa... Je kan gewoon 1200 bellen... is GRATIS !! hollander... met je topic!
EN JE HOOFD!
- james 'jimmy' dean
pi_60061540
KPN
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:40:54 #10
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60061599
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:36 schreef Agiath het volgende:
KPN
T-Mobile!
- james 'jimmy' dean
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:44:54 #11
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_60061676
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:40 schreef Lyzio het volgende:

[..]

T-Mobile!
T-Mobile
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:47:23 #12
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60061707
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:44 schreef James1988 het volgende:

[..]

T-Mobile
T-Mobile
- james 'jimmy' dean
pi_60063268
telefoonmaatschappijen. Het is geen extra topic waard, maar ik verwacht dat Telfort mijn verlenging deze maand wel weer zo gaat doen dat ik goed genaaid wordt. En wat tele2 doet, daar snap ik niks van. Mijn beltegoed daar klopt nooit, maar echt klagen mag ik nu ook niet want het is meer dan wat ik ooit gekocht heb.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:39:43 #14
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60063401
Telfort
Tele2
- james 'jimmy' dean
pi_60063454
Ik heb tot nu toe geen problemen met Vodafone gehad, maar ik heb inmiddels de bevestiging binnen dat m'n abonnement verlengd is (door mezelf gedaan). Alleen zou dit pas per eind september zo moeten zijn. Blijkbaar heb ik nu al de verlenging (met korting op de abbo-kosten en 'n internetblox erbij) en die kan ik dus nu al gebruiken.

Toch durf ik niet goed, want je zal zien dat je dan ineens flink mag gaan betalen Weet iemand hier meer van?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_60063499
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb tot nu toe geen problemen met Vodafone gehad, maar ik heb inmiddels de bevestiging binnen dat m'n abonnement verlengd is (door mezelf gedaan). Alleen zou dit pas per eind september zo moeten zijn. Blijkbaar heb ik nu al de verlenging (met korting op de abbo-kosten en 'n internetblox erbij) en die kan ik dus nu al gebruiken.

Toch durf ik niet goed, want je zal zien dat je dan ineens flink mag gaan betalen Weet iemand hier meer van?
Je kan even 1200 bellen en vragen welke blox er actief zijn op jou nummert
Diepzinnige deepart.
pi_60063577
eindelijk is een keer een terechte klacht over de dienstverlening van een groot bedrijf die zijn zaakjes beter op orde zou moeten hebben.
pi_60063630
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:44 schreef deepart het volgende:

[..]

Je kan even 1200 bellen en vragen welke blox er actief zijn op jou nummert
Dat kan ik inderdaad eens doen, maar op myvodafone staat die internetblox in ieder geval al op actief en m'n abonnement is 'tzelfde gebleven (voorheen 27,50 en vanaf m'n verlenging dus ook), alleen zou dat dan met korting op 't abbo-geld moeten gaan gebeuren.

Ik zal van de week es bellen
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 12 juli 2008 @ 21:21:50 #19
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_60065218
Ja het duurt wel. Maarja ach. 't Is nog altijd stukken beter dan bij KPN zitten. Nooit meer KPN voor mij. Kwakzalvers daar.
How can I make this topic about me?
pi_60065486
Eens met de klacht. Meestal doet hun btg opvraag service het een dag en daarna verbeteren ze de service weer zogenaamd Misschien stuur ik nog wel een klacht.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 21:50:19 #21
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_60065677
Je kan toch de sms teller van je telefoon op nul zetten ? Heb je in ieder geval een idee hoeveel je verstuurd hebt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_60065722
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:50 schreef ondeugend het volgende:
Je kan toch de sms teller van je telefoon op nul zetten ? Heb je in ieder geval een idee hoeveel je verstuurd hebt.
* deepart geeft ondeugend de Nobel-prijs voor de techniek
Diepzinnige deepart.
pi_60065908
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:50 schreef ondeugend het volgende:
Heb ik inderdaad ook gedaan nu. Moet alleen niet vergeten om ook te kijken hoeveel in gebeld heb

Trouwens, ik kijk zojuist op MyVodafone en verrek, de rekening van mijn eerste periode staat erop!
Leuk hoor, nu weet ik dat ik gewoon mijn abbo-kosten moet betalen, maar ik heb 2 klachten over de rekening:

- Ik mag aansluitkosten á ongeveer 50 euro betalen volgens die rekening, terwijl in de advertentie en in het contract toch duidelijk stond dat ik deze niet zou krijgen.
- Ik kan nog altijd niet zien hoeveel ik nu gebeld heb en hoeveel ik heb gesmst. Dit zou wel handig zijn, aangezien het tegoed dat ik over had uit de voorbijgaande maand wordt meegenomen naar de volgende maand.

Dat wordt bellen maandag.
pi_60066167
Ik ben sinds 14 mei Vodafoner en heb nog geen enkele rekening gezien, er is nog geen geld van m'n bankrekening afgeschreven en ik heb geen zin om ze te bellen.
pi_60066227
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:18 schreef ChickenMan het volgende:
Ik ben sinds 14 mei Vodafoner en heb nog geen enkele rekening gezien, er is nog geen geld van m'n bankrekening afgeschreven en ik heb geen zin om ze te bellen.
Ongeveer hetzelfde als mij dus. Check MyVodafone nog eens (als je hebt ingesteld dat je online de rekening wilt tenminste?), mijn (FOUTE!!) rekening staat ook pas sinds 2 uur online ofzo.

Wellicht ook logisch dat nog niks bij je is afgeschreven, aangezien dat bij mij ook niet zo is. Staat bij dat dat 22 juli zal gebeuren Dus voor die datum zal ik maar eens ff gaan bellen, stelletje mensen die denken dat ik niet kan rekenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')