EN JE HOOFD!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:30 schreef deepart het volgende:
Hey swa... Je kan gewoon 1200 bellen... is GRATIS !! hollander... met je topic!
Je kan even 1200 bellen en vragen welke blox er actief zijn op jou nummertquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb tot nu toe geen problemen met Vodafone gehad, maar ik heb inmiddels de bevestiging binnen dat m'n abonnement verlengd is (door mezelf gedaan). Alleen zou dit pas per eind september zo moeten zijn. Blijkbaar heb ik nu al de verlenging (met korting op de abbo-kosten en 'n internetblox erbij) en die kan ik dus nu al gebruiken.
Toch durf ik niet goed, want je zal zien dat je dan ineens flink mag gaan betalenWeet iemand hier meer van?
Dat kan ik inderdaad eens doen, maar op myvodafone staat die internetblox in ieder geval al op actief en m'n abonnement is 'tzelfde gebleven (voorheen 27,50 en vanaf m'n verlenging dus ook), alleen zou dat dan met korting op 't abbo-geld moeten gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Je kan even 1200 bellen en vragen welke blox er actief zijn op jou nummert
* deepart geeft ondeugend de Nobel-prijs voor de techniekquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:50 schreef ondeugend het volgende:
Je kan toch de sms teller van je telefoon op nul zetten ? Heb je in ieder geval een idee hoeveel je verstuurd hebt.
Heb ik inderdaad ook gedaan nu. Moet alleen niet vergeten om ook te kijken hoeveel in gebeld hebquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:50 schreef ondeugend het volgende:
Je kan toch de sms teller van je telefoon op nul zetten ? Heb je in ieder geval een idee hoeveel je verstuurd hebt.
Ongeveer hetzelfde als mij dus. Check MyVodafone nog eens (als je hebt ingesteld dat je online de rekening wilt tenminste?), mijn (FOUTE!!) rekening staat ook pas sinds 2 uur online ofzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:18 schreef ChickenMan het volgende:
Ik ben sinds 14 mei Vodafoner en heb nog geen enkele rekening gezien, er is nog geen geld van m'n bankrekening afgeschreven en ik heb geen zin om ze te bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |