Kasta again !
Tankgirl, heb je icq ?
quote:
op 11-12-1999 om 01:33 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
maar die blik van hem heb ik nog niet gezien
quote:
op 11-12-1999 om 04:20 PM schreef kastanova het volgende:
Het tv moment van 1999 !!!Tankgirl, heb je icq ?
Snappie ?
Kasta
sorry for waking ya
quote:
op 11-13-1999 om 11:43 AM schreef Letterman het volgende:
JA! mee eens dat Ruud een eng mannetje is..
Hij waait met alle winden mee..Dit is zijn manier om maar niet genomineerd te worden
Als Cyril weg moet is het "sjit zeg da vindt ik echt jammer weet je dat?"....Maar als Anouk weg had gemoeten dan had hij precies het zelfde gezegt...Hij is achterbaks dus
Ik denk dat Ruud "sjit zeg da vindt ik echt jammer weet je dat?" zegt om z'n schuldgevoel t.o.v. die persoon kwijt te raken. Ruud mag dan wel een grote vent zijn maar hij heeft een klein hartje.
Onzin. Ik neem aan dat jullie allemaal BB volgen, nou dan weten jullie toch wel dat twee mensen MOET NOMINEREN ? Ja, nou dan, wat lig je dan te eikelen...?
Ruud kan het met iedereen vinden en toch moettie twee lui nomineren.
Zelfde geldt voor Willem toen ie Anouk nomineerde nadat hij haar eerste de raad gaf een 'member of the family' te worden. Natuurlijk kan die dat menen en haar toch nomineren, wat een kul om hem dan als creep neer te zetten. Hij MOET iemand nomineren en zijn nominatie wil niet meteen zeggen dat zo iemand uit het huis vliegt.
Aanvankelijk zag ik in Ruud degene die zonder scrupules, zonder blikken of blozen zichzelf durfde te zijn. Ruud heeft veel meegemaakt in zijn leven en ik verwachtte van hem de nuancerende, relativerende noot in het geheel...
Ruud kwam zeker op gang, maar bleef voor mijn gevoel een beetje hangen. Verder dan de "paringsdrift" en andere oer-emoties leek hij niet te komen.
Momenteel huppelt Ruud, zorgeloos als is, achter elke overheersende wind in het huis mee... vertoont een zeer flexibele ruggegraat en irriteert mij steeds meer...
Zodra Ruud die hese stem van hem opzet, de luiken op half zeven zet, krijg ik de neiging om even koffie te gaan zetten, omdat het wel weer even zal duren en hij toch niets nieuws te vertellen heeft... Niet echt genuanceerd van mij, maar eerlijk...
(Ter nuance: ook Willem heeft zijn krediet bij mij verspeeld).
quote:
op 11-14-1999 om 01:11 AM schreef Barbarella het volgende:
... vertoont een zeer flexibele ruggegraat...
Helemaal met je eens Barbarella, goed omschreven.
Alleen die ruggegraat:
Naar mijn idee heeft Ruud er geen, zijn wervels zijn waarschijnlijk tijdens zijn moeilijke geboorte in zijn joystick terecht gekomen....
(jammer genoeg, want hij lijkt me als persoon wel een slappe, maar geen verkeerde kerel)
quote:
op 11-12-1999 om 03:54 PM schreef kastanova het volgende:
Ik vind het namelijk een beetje hypocriet als men zegt dat Ruud een grote viezerik is als hij zegt dat hij vrouwen als lustobject ziet.
Want zeker 90% van de mannen denkt als hij een mooie vrouw ziet hetzelfde.
Het is zelfs wetenschappelijk bewezen dat een man om de 5 minuten aan sex denkt (bij het slapen iets minder weaarschijnlijk)
Dus opmerkingen als: "ik vind Ruud een grote viezerik die met z'n lul denkt,want zo ben ik helemaal niet" die zeg je maar tegen je vriendin.
Maar ga ze niet spuien op dit forum, want je komt erg ongeloofwaardig over.
(Tenzij je in de categorie: "Maurice-wannabe's" valt )
He maat, spreek maar voor jezelf.
Je hebt gelijk in het feit dat mannen veelal 'met hun leuter denken'.
Maar daarnaast zijn er ook nog zat mannen die in ieder geval ook nog een normaal gesprek kunnen voeren (ook een normaal gesprek over sex, niet dat rukken en trekken-gezever) en het ook niet over sex hebben de hele dag.
Ik bedoel maar..nog zo'n opmerking die Ruud maakte gisteren (over preutsheid): 'Ja, weet je, preutsheid heeft wel wat, dat moet nog ontgonnen worden.'
Geeeeeeeeezzzzz...je hebt het toch niet over een kolenmijn of zo? Of vind jij dat normale opmerkingen?
[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 14 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door PeteRp (Datum 14 November 1999).]
Hoe hij ook achter de haan aanrende toen dat beestje de aandacht kreeg van alle kippen...jaloers, ruud? Hij was echt mijn favoriet maar de laatste tijd krijg ik echt jeuk onder mijn voeten als de stories weerboven tafel komen.
Begin steeds meer meelij te krijgen met zijn vriendin.
En het zal allemaal wel zo zijn, dat ie dom is en zo maar toch. Nog geen reden om ALLEEN maar met the S-word bezig te zijn. Krijg zo onderhand het idee dathet een soort Ruud voor de Buch wordt dat programma.
Maar daar keek ook half Nederland naar...
groetjes van draakje m
ga naar http://www.angelfire.com?ut/forumpie/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |