Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:16 schreef whosvegas het volgende:
Jongens met (nep) diamant oorbelletjes
Als vader van zo'n blaag zou ik die oorbellen eigenhandig uit z'n oren rukken
Eensch. Al zijn die OP-voorbeelden achterlijk natuurlijk. Maar er is nog een tussenweg.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:52 schreef Lyzio het volgende:
Gewoon lullen laten deepart. Dat soort paupers hebben van die lekkere alternatieve broeken en idem shirts aan. En iets op hun hoofd wat voor haar door moet gaan. Ze hebben ook steevast gaten in hun geitenwollen sokken.
Wth is er mis met je goed verzorgen? Je haren goed doen, leuke kleren aantrekken en een lekker geurtje opspuiten?Stelletje farmerboys.
Hehe verkapte ik-ben-te-lelijk-om-een-Nederlandse-of-Scandinavische-chick-aan-de-costa-te-krijgen-dus-ik-ga-het-maar-proberen-bij-straatarme-Thaise-meiden-die-alleen-op-je-geld-vallen postquote:Op zondag 13 juli 2008 12:32 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Idioot, ga dan naar Thailand, Singapore, Japan, Madagaskar ofzo... Echte reizen.
Ik ben een vrouw, en val niet op Aziaten.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:35 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Hehe verkapte ik-ben-te-lelijk-om-een-Nederlandse-of-Scandinavische-chick-aan-de-costa-te-krijgen-dus-ik-ga-het-maar-proberen-bij-straatarme-Thaise-meiden-die-alleen-op-je-geld-vallen post
businessmeetingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:02 schreef Juicyhil het volgende:
Salou![]()
Ga eens naar een echte stad. Ik prefereer persoonlijk Rome, was ik 5 dagen terug nog geweest voor een businessmeeting.
Zou die zich ooit voortplanten? Of hebben we een keer de wind mee als mensheid zijnde?quote:
Zal me gestonken hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:11 schreef B.E.D het volgende:
Een businessmeetig voor ict-ers
Zal me een dolle boel zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |