Nee, twee keer de helft.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:58 schreef 2609 het volgende:
een dozijn is toch 12 ofzo?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:49 schreef erikkll het volgende:
Ze vraagt op 4 manieren of ze gaan neuken, dus in feite vraagt ze maar 1 ding.
Opgelost, slotje!
U woont in Rhenen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:35 schreef DurQ het volgende:
oh mevrouw Smit komt hier vanavond optreden. Zal ik dit topic uitprinten en aan haar geven:P ?
En ook wel wilt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:57 schreef DurQ het volgende:
denk dat ze t wel begrijpt:)
En nu niet denken dat je tof bent omdat iemand je aan je irriteert he!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:43 schreef WurM het volgende:
Vraagje aan 1136:
Ik begrijp dat je graag aandacht wilt en wilt opvallen enzo. Dat heeft iedereen wel eens, zelfs ik. Maar je baggert relatief veel, bent verschrikkelijk irritant met dat schuingedrukte en bovendien ben je dom genoeg om je pincode in je username te zetten. Al met al erger ik me stiekem een heel klein beetje aan je. Zou dat schuingedrukte uit kunnen?
Thx alvast.
Ok, ik zal je negeren.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:44 schreef WurM het volgende:
[..]
En nu niet denken dat je tof bent omdat iemand je aan je irriteert he!
quote:Vraagje aan 1136:
Ik begrijp dat je graag aandacht wilt en wilt opvallen enzo. Dat heeft iedereen wel eens, zelfs ik. Maar je baggert relatief veel, bent verschrikkelijk irritant met dat schuingedrukte en bovendien ben je dom genoeg om je pincode in je username te zetten. Al met al erger ik me stiekem een heel klein beetje aan je. Zou dat schuingedrukte uit kunnen?
Thx alvast.
Poll: Er Is Één Vraag Die Ik Zou Willen Stellenquote:Op zondag 13 juli 2008 13:01 schreef PraatPlaat het volgende:
misschien wilde ze er eigenlijk een meerkeuzevraag van maken?
Je aan iemand ergeren omdat ie schuin gedrukt typt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:43 schreef WurM het volgende:
Vraagje aan 1136:
Thx alvast.
Geertruida vind ik zo'n trieste naam hequote:Op zondag 13 juli 2008 14:41 schreef DeTolk het volgende:
Margaretha Geertruida Maria Monique Smit
Volgens Wiki
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |