abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60055103
Aldat gebroken engels en kausbausen duits

ik moet er al aan kotsen als ik er aan denk.

Klacht: nederlanders die denken een andere taal te beheersern,
Klacht2: de managers die die zooi goedkeuren
Klacht3: regen
Klacht 4 : telkens hoofdletter L intypen ipv dubbele punt ---> :::: :: :: ::

Samenvatting: TS kan er niet mee omgaan

Disclaimer: Iedereen haat je.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_60055108
Sowieso knap dat je uberhaupt de taal kan onderscheiden
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_60055109
Tja... wat doe je eraan.

Overigens, vind ik duitsers die engels spreken erger klinken.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_60055203
Ik schaam me altijd als ik Nederlanders Duits of Engels hoor praten. En dan de mensen die denken dat ze de taal beheersen, maar feitelijk geen flauw benul hebben wat ze zeggen. Je pikt de Nederlanders er zo uit

Mijn duitse vriendin spreekt trouwens vloeiend Engels. Zelfs native English mensen vragen haar waar ze vandaan komt; ze hebben meestal geen idee Maar ik ben het met je eens dat duitsers die engels spreken, ook zeer ernstig is over het algemeen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 08:01:52 #5
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_60055315
Niet iedereen is talen machtig. En och als de boodschap maar overkomt in zulke gevallen.
How can I make this topic about me?
pi_60056972
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Niet iedereen is talen machtig. En och als de boodschap maar overkomt in zulke gevallen.
Ik heb ook geen problemen met mensen die gewoon zeggen dat ze een taal niet (goed) kennen. Ik kan ook geen Spaans en praat in Spaanstalige landen met een paar woordjes Spaans en verder handen en voeten. Als de boodschap maar overkomt inderdaad.
Ik heb juist problemen met mensen die denken dat ze een taal perfekt onder de knie hebben, maar in werkelijkheid de ene na de andere grove fout maken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 12:54:55 #7
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_60057715
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 05:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik schaam me altijd als ik Nederlanders Duits of Engels hoor praten. En dan de mensen die denken dat ze de taal beheersen, maar feitelijk geen flauw benul hebben wat ze zeggen. Je pikt de Nederlanders er zo uit

Mijn duitse vriendin spreekt trouwens vloeiend Engels. Zelfs native English mensen vragen haar waar ze vandaan komt; ze hebben meestal geen idee Maar ik ben het met je eens dat duitsers die engels spreken, ook zeer ernstig is over het algemeen.
Lul toch niet met je man-van-de-wereld-attitude, ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte als ik types als jou hoor zeuren. Omhooggevallen heikneuter. Enigszins opgeleide Nederlanders spreken over het algemeen behoorlijk goed Engels en een aardig woordje Duits. Ja ze hebben een accent, natuurlijk. Moet je eens een gemiddelde Fransman of Japanner op een internationaal wetenschappelijk congres Engels horen spreken. Die hebben niet alleen een accent, die zijn gewoon onverstaanbaar.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_60057760
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 05:46 schreef spijkerbroek het volgende:

Waarom moet je in vredesnaam als gemiddelde Nederlander Engels of Duits vloeiend kunnen spreken?
Enige wat we vloeiend moeten spreken is Nederlands.
pi_60057960
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 12:58 schreef McKillem het volgende:

[..]

Waarom moet je in vredesnaam als gemiddelde Nederlander Engels of Duits vloeiend kunnen spreken?
Maar zelfs dat lukt sommige niet.
pi_60058014
quote:

[..]

Precies
Het is natuurlijk wel handig als je een woordje Engels en/of Duits spreekt maar er zijn weinig Nederlanders (sowieso niet-engelssprekenden) die vloeiend Engels kunnen spreken
  zaterdag 12 juli 2008 @ 13:27:31 #11
219200 xyz147
I got shot
pi_60058134
quote:

[..]

Juist, stop de veranglisering van Nederland.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 13:31:05 #12
168255 J.Herrer
pi_60058171
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 12:54 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Lul toch niet met je man-van-de-wereld-attitude, ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte als ik types als jou hoor zeuren. Omhooggevallen heikneuter. Enigszins opgeleide Nederlanders spreken over het algemeen behoorlijk goed Engels en een aardig woordje Duits. Ja ze hebben een accent, natuurlijk. Moet je eens een gemiddelde Fransman of Japanner op een internationaal wetenschappelijk congres Engels horen spreken. Die hebben niet alleen een accent, die zijn gewoon onverstaanbaar.
mooi gezegd

Veel (volwassen) Fransen spreken vaak nog slechter Engels dan de MBO brugklassers hier
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  zaterdag 12 juli 2008 @ 14:14:08 #13
154052 RobertVH
I am your father
pi_60058812
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 04:27 schreef Morwen het volgende:
Sowieso knap dat je uberhaupt de taal kan onderscheiden
Die station omroepen zijn ook altijd goed verstaanbaar, en als je het wel verstaat hoor je 5 minuten van te voren dat je trein niet rijdt
pi_60059123
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 12:54 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Dit wilde ik posten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')