Vooruit:quote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:45 schreef Mr_Brownstone het volgende:
doe eens een foto van een paar jaar geleden dan.
Jij legt de lat wel erg laagquote:Op zaterdag 12 juli 2008 03:42 schreef remlof het volgende:
Een paar jaar geleden zou ik haar nog wel doen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:57 schreef BobbyB het volgende:
Erg jammer dat ze zichzelf zo naar de klote helpt, want ik vind haar muziek en stem erg goed.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:57 schreef BobbyB het volgende:
Erg jammer dat ze zichzelf zo naar de klote helpt, want ik vind haar muziek en stem erg goed.
m'kayquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:07 schreef IHVK het volgende:
Drugs zijn slecht.
Pardonquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:57 schreef BobbyB het volgende:
Ja haha, kom we zoeken een paar kutdingen uit. Elk topic wordt weer gevuld met iedereen die alleen Valerie 5000 keer op de fucking radio heeft gehoord, en gewoon ff mee gaat bashen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
PardonWat is daar nog goed aan dan?
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:01 schreef Maisnon het volgende:
Vroeger maakte ze geweldige dingen, tegenwoordig is het ebola, en dat is jammer.
ongrappiger zeggen is wel leuk zekerquote:Op zondag 13 juli 2008 12:29 schreef Gluckskafer het volgende:
amy 'zeikhuis'.
Man dat is nog ongrappiger dan Amy 'wijnhuis' zeggen![]()
TS moet schuiven in zn graf, trap ik die junk ernaastquote:Op zondag 13 juli 2008 16:19 schreef Suga_Mama het volgende:
TS moet een rondje gaan draaien in zijn graf. Amy Winehouse
niet lemming, gewoon niet gezien dat er al een topic wasquote:Op zondag 13 juli 2008 16:28 schreef floris.exe het volgende:
Zeer trieste actie tot lemming kweken. EPIC FAIL
EPIC FAIL!!!!!!
suga_mama houd wel van junks met rotte tanden die hun leven vergooienquote:Op zondag 13 juli 2008 16:19 schreef Suga_Mama het volgende:
TS moet een rondje gaan draaien in zijn graf. Amy Winehouse
zomg dat roepen ze op sugababes.nl ook altijd.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:10 schreef piekartz87 het volgende:
oh lol er is al een topic hierover,
slotje dan maar?
sugababes.nl?quote:Op zondag 13 juli 2008 17:20 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
zomg dat roepen ze op sugababes.nl ook altijd.
ergo, piekartz87 is een superduder
ja ik zit niet zo vaak op sugababes.nl en ik kan de link niet helemaal leggenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |