Ik zei niet dat ik meepraatte... Ik weet wat ze bedoelen en voor de rest lach ik lief en knik ik ja en zit van mn joint te genieten, ja!quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:41 schreef Stommie het volgende:
na 5 posts al een baggertopic
Lekker gezond hé, dat blowen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:53 schreef kyraaa het volgende:
Ik kan nu niet echt bepaald opstaan ofzo... Ik ben bang dat ik óf over mn voeten heenkots of ik van ellende omval.Echt zielig... Wel goeie wiet though.
@ Stommieja, wel goed geteld ja. Tis wat, zeg!
Als ik er trek in heb, dan drink ik een wijntje of een biertje. Ik drink koffie en thee.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij drinkt zeker ook geen alcohol, of niet te vergeten koffie of thee.
Dat geldt voor mensen die er niet tegen kunnen. Ik heb namelijk nooit last van de symtonen die je in je post omschrijft.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als ik opsta heb ik echt niet de neiging om te gaan kotsen of om te rollen.
Klein verschil dus.
Maar TS wel, en daar reageerde ik opquote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat geldt voor mensen die er niet tegen kunnen. Ik heb namelijk nooit last van de symtonen die je in je post omschrijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |