quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:42 schreef The_Terminator het volgende:
Goh, zonder foto's geen klacht.
Ga weg, je verneukt mijn topicquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:45 schreef Stommie het volgende:
goh, waarschijnlijk is ts nog lelijker dan piovan, dan zou ik ook geen fobo maken
wtf is een piovanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:45 schreef Stommie het volgende:
goh, waarschijnlijk is ts nog lelijker dan piovan, dan zou ik ook geen fobo maken
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:42 schreef The_Terminator het volgende:
Goh, zonder foto's geen klacht.
Als je er een beetje zout en peper op doet is het eigenlijk best wel lekkerquote:
Kijk, nog een optimist. Graag gedaan jongenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:50 schreef lennartb.nl het volgende:
Dankjewel -SG- !
Niet alleen voor het staande houden van mijn zelfvertrouwen, maar ook dat van mijn heteroseksualiteit.
True.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:51 schreef Snakey het volgende:
Zeik niet, de meesten hebben hun fucking katten in hun fobo staan.
*meldtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:51 schreef Snakey het volgende:
Ja daarom heb ik er nog een klacht bij: Mensen die een fobo maken zonder dat ze er foto's van zichzelf erin zettenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:51 schreef Snakey het volgende:
Liever goed gejat dan slecht verzonnen ?quote:
*google images: p-i-oooooo-vaaaaaan*quote:
http://images.google.nl/images?um=1&hl=nl&q=p-i-oooooo-vaaaaaanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:56 schreef Elfy het volgende:
[..]
*google images: p-i-oooooo-vaaaaaan*
eh
[ afbeelding ]
Alessia Piovan.
Fout, Piovan is die draaimolen meneer.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:56 schreef Elfy het volgende:
[..]
*google images: p-i-oooooo-vaaaaaan*
eh
[ afbeelding ]
Alessia Piovan.
dat is heul piovan niet!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Fout, Piovan is die draaimolen meneer.
[ afbeelding ]
hahaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet, dat is Maikuuul.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:39 schreef Stommie het volgende:
[..]
dat is heul piovan niet!!![]()
dit wel:
[ afbeelding ]
en wat voert die enge ogre daar uit op de schommel in de speeltuin tussen al die kindersquote:
Ik wist het!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
leer spellen net als ikquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?um=1&hl=nl&q=p-i-oooooo-vaaaaaan
Ja, dat is dus gelul om te voorkomen dat instabiele kids gaan snijden. Maar dus totale onzin.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Echte schoonheid komt van binnen, toch?
Omdat het een terechte klacht is en er niet zoveel gebaggert wordt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:57 schreef Koenholio het volgende:
Wat een kutklacht. Tevens een kuttopic. Waarom blijft dit soort poep open?
Ook..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Echte schoonheid komt van binnen, toch?
Gister was het wel even leuk, nu is de lol er wel een beetje af. En ja, het is een baggertopic dus daarom op slot.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Omdat het een terechte klacht is en er niet zoveel gebaggert wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |