quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:42 schreef The_Terminator het volgende:
Goh, zonder foto's geen klacht.
Ga weg, je verneukt mijn topicquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:45 schreef Stommie het volgende:
goh, waarschijnlijk is ts nog lelijker dan piovan, dan zou ik ook geen fobo maken
wtf is een piovanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:45 schreef Stommie het volgende:
goh, waarschijnlijk is ts nog lelijker dan piovan, dan zou ik ook geen fobo maken
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:42 schreef The_Terminator het volgende:
Goh, zonder foto's geen klacht.
Als je er een beetje zout en peper op doet is het eigenlijk best wel lekkerquote:
Kijk, nog een optimist. Graag gedaan jongenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:50 schreef lennartb.nl het volgende:
Dankjewel -SG- !
Niet alleen voor het staande houden van mijn zelfvertrouwen, maar ook dat van mijn heteroseksualiteit.
True.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:51 schreef Snakey het volgende:
Zeik niet, de meesten hebben hun fucking katten in hun fobo staan.
*meldtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:51 schreef Snakey het volgende:
Ja daarom heb ik er nog een klacht bij: Mensen die een fobo maken zonder dat ze er foto's van zichzelf erin zettenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:51 schreef Snakey het volgende:
Liever goed gejat dan slecht verzonnen ?quote:
*google images: p-i-oooooo-vaaaaaan*quote:
http://images.google.nl/images?um=1&hl=nl&q=p-i-oooooo-vaaaaaanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:56 schreef Elfy het volgende:
[..]
*google images: p-i-oooooo-vaaaaaan*
eh
[ afbeelding ]
Alessia Piovan.
Fout, Piovan is die draaimolen meneer.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:56 schreef Elfy het volgende:
[..]
*google images: p-i-oooooo-vaaaaaan*
eh
[ afbeelding ]
Alessia Piovan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |