abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219020
Waarom heeft het nederlandse volk anouk er niet uitgeknikkerd??? ciryl was toch tien keer zo goed of niet dan. godver......
Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

vrijdag 12 november 1999 @ 08:35:00 #2
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_219021
Inderdaad erg jammer dat Cyrille er nu uit moest. Ik had op Anouk gehoopt en over twee weken Cyrille........

Anouk maakt namelijk nu wel een kans om het zelfs van een 'oudere' bewoner te winnen bij een volgende nominatie.... Dat was Cyrille nooit gelukt.

Bedankt NL-volk. (Ben blij dat ik niet als schaap bij de meerderheid hoor)

PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
  vrijdag 12 november 1999 @ 08:37:00 #3
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_219022
quote:
op 11-12-1999 om 07:49 AM schreef bvd2k het volgende:
Waarom heeft het nederlandse volk anouk er niet uitgeknikkerd??? ciryl was toch tien keer zo goed of niet dan. godver......
...geef ons onze schuld.

10 x beter? Misschien als het op zingen aankomt. Waarschijnlijk heeft ze het verpest met de grommende geluiden bij haar orgasme in de wie v/d drie = genotsknots uitzending. Heel griezelig. Heb er een hele nacht niet van kunnen slapen.

'k vind het wel best zo. C & A werken me op de zenuwen. C is godzijdank weg en A houdt het imho ook niet lang meer vol.

grtx,

gHHHHHHHAAAAAAAAAven

Haalt gelijk bij rechter.
  vrijdag 12 november 1999 @ 14:40:00 #4
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_219023
Het verbaast me dat het je blijkbaar verbaast dat Cyril is weggestemd ipv Anouk.
Sinds de nominaties stond Cyril in de peilingen ver bovenaan, dus het was beslist geen verrassing!
pi_219024
Cyrille beter dan Anouk? Don't think so...
Als Cyrille echt zichzelf zou worden, wordt het een eerste klas bitch.
Anouk doet zich niet anders voor dan ze werkelijk is.
Ik hoop net als mijn vader miljonair te worden. Mijn vader hoopt het ook nog steeds te worden.;-)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 november 1999 @ 14:48:00 #6
862 Arcee
Look closer
pi_219025
Het Nederlandse volk heeft nog maar 1 fout begaan en dat is om Sabine eruit te stemmen. Dat had natuurlijk NOOIT mogen gebeuren. De smaakmaker van het huis wegstemmen... hallo!?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')