Dan zou ik maar even wel van de drank afblijven. De vorige keer dat ik dronken zonder remmen fietste ging het best mis. Nu stuurt ie nog maar 1 kant op omdat de voorvork zo is gebogen dat mn wiel achter het frame blijft hangenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:32 schreef De_Ananas het volgende:
Ook de beide remmen van m'n fiets zijn kapot en de fietsenmaker is niet open en ik moet een week doen met een fiets zonder remmen!
Maar ik ben wel goed gestemd waar ik dus geen zak van snap
je ava, it's backquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Stormlooptopic inderdaad.
OMFGS DIT IS MIJN 17500E KWALITEITSPOSTTTT!!
Zoals?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:38 schreef El_Rolando het volgende:
TS moet betere keuzes maken.
joah!quote:
Ik wil fit zijn voor volgend seizoen en er mogen wel een paar kilotjes afquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:52 schreef Bartholomew het volgende:
waarom zou je tegen jezelf zeggen ik drink een maand niet?
Maar om dan een halve/driekwart zomervakantie niet te drinken..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wil fit zijn voor volgend seizoen en er mogen wel een paar kilotjes af
Ik houd het ook niet vol hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar om dan een halve/driekwart zomervakantie niet te drinken..
*meldquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:34 schreef De_Ananas het volgende:
En ik moet morgen op m'n werk de hele dag de garderobe doen met een andere FOK!KER dus er komen weer een hoop flauwe grappen voorbij
Whehehehequote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat heb je het moeilijk zeg![]()
Ik moet op vakantie met mijn familie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |