sommige fokkers vinde het lbijkbar leuk om je te corrigeren xzoals tiepvoutje in je post hebt zittenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:31 schreef Superman11 het volgende:
sommige fokkers vinde het lbijkbar leuk om je te corrigeren xzoals tiepvoutje in je post hebt zitten
![]()
het is gewoon een terechte klachtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:45 schreef gruppo3 het volgende:
zullen we effe oefenen ik schrijf een woord en jij schrijft het na
kuttoppic zo nu jij
nee ik ben slecht in nederlands (NOU EN )quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja nou is het zo erg om even de moeite te nemen je post foutloos te maken?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:31 schreef Superman11 het volgende:
sommige fokkers vinde het lbijkbar leuk om je te corrigeren xzoals tiepvoutje in je post hebt zitten
Sommige FOK!kers vinde het blijkbaar leuk om je te corrigeren. Bijvoorbeeld als je een typfout in je post hebt zitten.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:05 schreef Superman11 het volgende:
[..]
nee ik ben slecht in nederlands (NOU EN )
ik ben ook niet te beroerd om het te leren maar ben meer met wiskunde en economie bezig daar heb je pas wat aan
goed nederlands schrijven is alleen maar van belang om een zakelijke brief te versturen
Echte mannen spelen toch Counterstrike?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:05 schreef Superman11 het volgende:
[..]
nee ik ben slecht in nederlands (NOU EN )
ik ben ook niet te beroerd om het te leren maar ben meer met wiskunde en economie bezig daar heb je pas wat aan
goed nederlands schrijven is alleen maar van belang om een zakelijke brief te versturen
Vinden.quote:
nou en ofquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:08 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Echte mannen spelen toch Counterstrike?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |