quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:01 schreef Superman11 het volgende:
apenheul wat je ziet is wat je bent
hoe durfen ze
zoveelste ik maak jouw zo in daag me maar uitquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:27 schreef Rosbief het volgende:
Als ik zo naar je postgeschiedenis kijk is dit het zoveelste KLB topique van je dat faalt![]()
Misschien moet je dit ook niet willen, zoek maar een nieuw leven maar niet meer op fok!
kom maar op dan he!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:34 schreef Superman11 het volgende:
[..]
zoveelste ik maak jouw zo in daag me maar uit
quote:
en jij bent kabouter plopquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:51 schreef pekel het volgende:
Superman11 is...
a) een kutkloon.
b) een 11-jarige zonder leven.
c) een jongen met een IQ van 11.
d) toch een kutkloon.
kom danquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:50 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet echt tussen falende KLB topics en counterstrike...echt hè, van die kutpubers die alles op denken te kunnen lossen door hun 'leet cs skills' ten toon te stellen
Driewerf
WTF doen jullie (hierboven) stoer als je echte man bent kom je nu countrike spelen ik maak jullie allemaal inquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:55 schreef pekel het volgende:.
Nou, veel plezier bij je vriendjes op het scholieren-forum.
Een ECHTE man zit nu met zijn vrienden in de bar.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:57 schreef Superman11 het volgende:
[..]
WTF doen jullie (hierboven) stoer als je echte man bent kom je nu countrike spelen ik maak jullie allemaal in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |