dat ziet mooi uit en waarschijnlijk ook geen hordes nederlandse toeristenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:19 schreef Triptamine het volgende:
dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/La_Gomera_%28Spanje%29 zag ik laatst op zo'n reisprogramma van LLink. Leek me ook fantastisch. Maar ik weet ook niet wat voor vakantie je wilt.
oke moet ik daar blijvenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:38 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Uganda [ afbeelding ]
Schijnen ze mooie grotten te hebben
Toerisme is daar idd heel erg weinig. In datzelfde programma zag Bhutan er ook erg indrukwekkend uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:36 schreef gruppo3 het volgende:
[..]
dat ziet mooi uit en waarschijnlijk ook geen hordes nederlandse toeristen
wou trouwens eerst naar
[ afbeelding ]
of weer keer naar real estate maar goed daar proppen ze ook het hele eiland vol met hotels
Sun village resort voordeel is dat het soort van afgelegen park, is zodat je echt alleen de mensen daar hebt die er op vakantie zijn. Dus geen overvolle stranden en geen grote hotelsquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:42 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Toerisme is daar idd heel erg weinig. In datzelfde programma zag Bhutan er ook erg indrukwekkend uit.
En waar is dat plaatje van je?
en waar is dat resort?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:45 schreef gruppo3 het volgende:
[..]
Sun village resort voordeel is dat het soort van afgelegen park, is zodat je echt alleen de mensen daar hebt die er op vakantie zijn. Dus geen overvolle stranden en geen grote hotels
Dat wilde ik eigenlijk wetenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:29 schreef gruppo3 het volgende:
puerto plata Dominicaanse republiek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |