Ik denk het welquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
halloooooooooooooooooooooo eveninggggggggg ben ik op tjjd (hijg hijg hijg)
yep.. dus haal ff diep adem, pak wat te drinken, ga er lekker bij zitten en stem af op radio Peetquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
halloooooooooooooooooooooo eveninggggggggg ben ik op tjjd (hijg hijg hijg)
Ze is ook plat, een soort Amanda maar dan met echte tetten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:47 schreef Disana het volgende:
Ach, ik stoor me niet aan Mario, en Rebecca vind ik nogal plat.
Het is de afgelopen 3 uur ook opeens bijzonder lekker weer geworden hier.quote:
jaja het feest zal zo wel losbarsten ik hoop ook dat sly nog ff beltquote:
Nog een paar minuten en we kunnen genieten van dj Peet en zijn side kick Paultje.quote:
Doe je goed, het is idd lekker weer om te fietsen, heb hier iig beide kantelramen openstaan, tis iig aangenaamquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is de afgelopen 3 uur ook opeens bijzonder lekker weer geworden hier.
Net nog een uurtje fietsen mee gepakt
Ik MOET van mezelf iedere dag een uur fietsen en het is eindelijk weer eens beter weer dus nu heb ik geen excuus meerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe je goed, het is idd lekker weer om te fietsen, heb hier iig beide kantelramen openstaan, tis iig aangenaam
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog een paar minuten en we kunnen genieten van dj Peet en zijn side kick Paultje.![]()
![]()
Alles goed Bongetje?
kweet ut ook niet... bel wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:02 schreef yvonne het volgende:
Wie is die Paultje?
Een goede vriend van Peter, een house dj.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:02 schreef yvonne het volgende:
Wie is die Paultje?
Ja! Dat moet ik toch eens ff aanpassen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:39 schreef Desii het volgende:
Ik zit erin heur![]()
Gulplug is die van Tipsch toch???
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:06 schreef beequeen het volgende:
Wat is Eric ook een kanjer hè, hij is overal voor in.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:06 schreef beequeen het volgende:
Wat is Eric ook een kanjer hè, hij is overal voor in.
Zijn vriend Paul(tje).quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:07 schreef tipsch het volgende:
Wie is de sidekick?
Ohwwwwww nou ik wil Mariël wel troosten hoor PeterNB, zeg dat maar ff tegen Ericquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:07 schreef Sporti het volgende:
[..]
ja sinds vandaag vertelde Eric in de commode
Ja toch, en je kunt ook bellen. 06-30319498quote:
ff bellen danquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:09 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ohwwwwww nou ik wil Mariël wel troosten hoor PeterNB, zeg dat maar ff tegen Eric
Snuit je neus eens, wat een witte rotzooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |