Ja, toevallig wel...quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel...
[ afbeelding ]
Zo heb ik mijn gitaar ook meestal hangen, ik vind het niet prettig als mijn gitaar zo laag hangt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:51 schreef Goover het volgende:
Tom Smith (Editors) draagt hem pas hoog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar hij kijkt er wel altijd gezellig bij:
[ afbeelding ]
Kom, we richten een Hyve op:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kom, we richten een Hyve op:
[ afbeelding ]
Net een blauwmaandag lid en hij heeft al een grote bekquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:55 schreef Daantke het volgende:
onderste snaren? waar heb je die voor nodig dean?
Powerchordsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:40 schreef Moozze het volgende:
Ja ze worden steeds brutaler...
Maar waar komt dat powerchord gedoe vandaan dan? (Daar gaat het toch om?)
En wat voor hyve wordt het?
Ja, net zoals Max Cavalera, zoals hij vorige maand in de GItarist in een interview zei: "Toen die onderste snaren knapten, kon ik kiezen: of nieuwe snaren kopen, of een biertje halen... Voor ik het wist zat ik aan de bar"quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:22 schreef Aresdreams het volgende:
als we dean nou gewoon een 4-snarige gitaar geven...
Nee, daar heeft hij een 2e gitarist voorquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:09 schreef Aresdreams het volgende:
die speelt dus geen mooie hoge krijsende solo's
Bedankt, het gaat om akoestisch.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:36 schreef Aresdreams het volgende:
je slaat een nsaar aan, het apparaatje registreerd dat, en geeft aan of de snaar te hoog of te laag gestemd staat door middel van... nou ja, afhankelijk vna het apparaat.
gaat het om acoustisch of electrisch?
in het eerste geval (mits er geen electronica in het ding zit) heb je er 1 nodig met microfoontje, en anders maakt het niet veel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |