Om jou te mindfuckenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:56 schreef Moozze het volgende:
Waarom dan dean? Mijn vragen worden ontweken!
Kijk wel even naar de ophanging van de bak waar de versterker in hangt, dat metalen kastje, zodat die eventueel niet in de speaker valt en hier en daar wat beschadigd. Gewoon even beethouden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, gewoon een schroevendraaier pakken en losschroeven wat ik tegenkom dus.
Ja, zoals ze zeggen kan je eens contact spray proberen. Het is maar een tijdelijke oplossing, maar kan je wel zien waar het aan kan liggen. Gewoon ding voor ding even inspuiten en dan even proberen. Als dat het is kom je zo het snelst achter de boosdoener.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
okay, heb het even geprobeerd. het wegvallen gebeurt vooral wanneer ik van het brugelement naar het nekelement schakel, maar beide kanten op hoor je een kraakje. Binnen 2 minuten spelen valt het geluid niet meer weg bij het schakelen, maar het kraakje blijft.
Als je meer dan alleen powerchords speelt is het wel fijn als je gitaar op een normale hoogte hangtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:08 schreef Deansensitized het volgende:
Netjes man, mooi dat je er blij mee bent
Maar wat een korte straps
Onder je oksel is toch niet normaal dudequote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Als je meer dan alleen powerchords speelt is het wel fijn als je gitaar op een normale hoogte hangt
Jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:21 schreef Aresdreams het volgende:
voor jazz spelers wel
pakje al aangekomen dean?
Jazz spelen is toch niet normaal dudequote:
silvoldequote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jep doetinchemmerrfijn dat er mede-achterhoekers zijn hier
waar kom je precies vandaan dan als ik vragen mag.
Dat wel, heeft wel potentiequote:
Hij hangt niet onder mijn oksel... nouja niet echtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Onder je oksel is toch niet normaal dude
Bij jou zweeftie boven je oksel dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Onder je oksel is toch niet normaal dude
Dan ben jij of heel lang, of je speelt met je gitaar op je knieënquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:33 schreef Aresdreams het volgende:
nou...
2 keer zo hoog als bij mij in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |