Gouden kooi sletjequote:
Oquote:
quote:
Ik denk dat TS, gezien het lage niveau van de rest van zijn OP, zich vergist in zowel het Engelse "to report", als het Nederlandse rapporteren, aangezien deze twee woorden enigszins een gelijke betekenis hebben...quote:
Het komt er dus gewoon op neer dat TS er niet mee om kan gaan. ;')quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat TS, gezien het lage niveau van de rest van zijn OP, zich vergist in zowel het Engelse "to report", als het Nederlandse rapporteren, aangezien deze twee woorden enigszins een gelijke betekenis hebben...
Dat sowieso natuurlijk...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:03 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Het komt er dus gewoon op neer dat TS er niet mee om kan gaan. ;')
Je schrijft zoals JEEPEE balkellende, wat is OP, overige posts?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:03 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Het komt er dus gewoon op neer dat TS er niet mee om kan gaan. ;')
of zou dat toevallig rapporteren moeten zijn?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:09 schreef Zelfspotter het volgende:
[..]
Je schrijft zoals JEEPEE balkellende, wat is OP, overige posts?
Ik reporteer het = ik deel mede, geef aan, zeg
Gast, pass mij een slok van whatever the hell je drinkt!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:18 schreef Zelfspotter het volgende:
REAGUUUUR!!
Gristenen herenig u! Arnol zal zich aan u opdringen!
openingspost. jouw eerste post in dit topic.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:09 schreef Zelfspotter het volgende:
wat is OP, overige posts?
Nee, dat is het niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:09 schreef Zelfspotter het volgende:
Ik reporteer het = ik deel mede, geef aan, zeg
Wat is ectasy eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:30 schreef Zelfspotter het volgende:
The greatest moment of pleasure comes when ectasy is long gone.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |