Tja nooit last van... macquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:08 schreef Sloggi het volgende:
Heb je eens lekker de middag vrij, denk je lekker wat te kunnen gaan spellen, heb je opeens Malware op je pc staan.
Weer een uur van mijn middag weg om die teringzooi er af te krijgen.
Kut.
Dat dus.quote:
Ik ook nooit last vanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tja nooit last van... mac![]()
(even weer een topic verneuken door een OS vs. OS er van te maken)
Virusscanner en firewall staan gewoon aan, dus daar ligt het niet aan. Ik denk dat ik het binnen heb gekregen toen ik een programma downloadde. De virusscanner gaf aan dat het iets raars was toen ik het opende. Ik heb het daarna ook niet geïnstalleerd maar gewoon verwijderd, maar toen was het al te laatquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat dus.
Als je een half uurtje tijd spendeert aan het dicht timmeren van je pc, hoef je later geen uren aan het weghalen van malware te zitten.
Voorkomen is beter dan genezen.
Ahja, user error.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:00 schreef Sloggi het volgende:
Virusscanner en firewall staan gewoon aan, dus daar ligt het niet aan. Ik denk dat ik het binnen heb gekregen toen ik een programma downloadde. De virusscanner gaf aan dat het iets raars was toen ik het opende. Ik heb het daarna ook niet geïnstalleerd maar gewoon verwijderd, maar toen was het al te laat.
Popi jopi met je Appel computerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tja nooit last van... mac![]()
(even weer een topic verneuken door een OS vs. OS er van te maken)
Was gewoon een bittorrent van een site die ik al jaren gebruik, en het programma was ook niet obscuur (Partition Magic). De torrent is ook weer van de site af, ze zijn er dus vrij snel achter gekomen dat het rotzooi was. Alleen ik had wel pechquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ahja, user error.
Je moet ook geen dingen van vage sites downloaden.
Zoals altijd zit de fout tussen stoel en toetsenbord.
Stiekem wil ik er ook een hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |