Tsja, er valt weinig tegenin te brengen. Grrrr (krijg 't maar nauwelijks uit m'n strot): je hebt (had?) gelijk.
Maar ja, 't zou natuurlijk ook toeval kunnen zijn.....
Weleens naar het programma 'Vijf tegen Vijf' gekeken? En ook telkens goed geraden (of in elk geval: vaak)?
We zijn allemaal meer doorsnee dan we vaak van onszelf willen denken!
Als je maar van genoeg mensen een steekproef neemt, zal die uiteindelijk altijd op hetzelfde GEMIDDELDE uitkomen.
Dus troost je, samen zijn ze gemiddeld: individueel zeker niet: lees elke dag FOK! en je weet genoeg......
Zou het Fok!Forum met de komst van de VOO-Forum'ers (no offence!) soms representatiever geworden zijn? Ach, ik zoek toch weer naar een reden, he!
quote:
op 11-12-1999 om 12:09 AM schreef smallsister het volgende:
Met het risico 'intellectueel' over te komen. Het is natuurlihjk gewoon de wet van de grote getallen:Als je maar van genoeg mensen een steekproef neemt, zal die uiteindelijk altijd op hetzelfde GEMIDDELDE uitkomen.
Dus troost je, samen zijn ze gemiddeld: individueel zeker niet: lees elke dag FOK! en je weet genoeg......
Smallsister..Dat bedoel ik...Overigens was het niet om interlectueel over te komen, maar een constatering is iets anders in mijn ogen. Jammer dat je dat zo ziet..Misschien in de spiegel gekeken???
quote:
op 11-12-1999 om 12:15 AM schreef Letterman het volgende:
Smallsister..Dat bedoel ik...Overigens was het niet om interlectueel over te komen, maar een constatering is iets anders in mijn ogen. Jammer dat je dat zo ziet..Misschien in de spiegel gekeken???
Wat bedoel je? Hoezo een constatering is iets anders?? Ikke niet schnap.....
En wat is er nou jammer?
quote:
op 11-12-1999 om 12:20 AM schreef smallsister het volgende:
Wat bedoel je? Hoezo een constatering is iets anders?? Ikke niet schnap.....En wat is er nou jammer?
Jammer dat JIJ het ziet als Int.lectueel over willen komen en een constatering is niet per definitie int.lecueel overkomen....Snappie?
quote:
op 11-12-1999 om 12:12 AM schreef Stippel het volgende:
Met grote droefenis ziet Stippel deze discussie weer van voren af aan beginnen. Letterman wat heb je aangericht? ;-)Zou het Fok!Forum met de komst van de VOO-Forum'ers (no offence!) soms representatiever geworden zijn? Ach, ik zoek toch weer naar een reden, he!
Stippel...Met de komst van nog meer mensen wordt mijn gelijk alleen maar nog meer bevestigd. Zoals Smallsister terrecht opmerkte de wet van de grote getallen.
Ongeacht overigens waar de mensen vandaan komen.
De poll van fokzine (en ook alle anderen) was overduidelijk: Cyrille moet er uit. Maar ik was eigenlijk erg bang dat V de stemming zou gaan beïnvloeden gezien hetgeen op de V- en BB-site over Cyrille en Anouk werd geschreven.
Kennelijk heeft V de stemming niet beïnvloed. Waarom? Want ze bemoeien zich overal mee. Kan het misschien zijn dat ze met notarissen moeten werken en dat daardoor het wijzigen van de stemmingsresultaten niet mogelijk is?
Ik denk dat dat het geval is want het wordt gezien als een kansspel (over de 250k moet immers kansspelbelasting worden betaald). Is er iemand die over dit soort dingen meer weet? Heeft V voor dit programma een vergunning moeten aanvragen (die volgens mij nodig is)? En zo ja, waar is die dan op te vragen?
Amappa schreef o.a ::
Kennelijk heeft V de stemming niet beïnvloed. Waarom? Want ze bemoeien zich overal mee. Kan het misschien zijn dat ze met notarissen moeten werken en dat daardoor het wijzigen van de stemmingsresultaten niet mogelijk is? ::
Ik heb nooit geloofd dat Veronica manipuleert met de telefonische stemming. Van het begin af aan is dat wel betrouwbaar geweest. Als je daar een keer mee gaat knoeien (en dat komt altijd uit) dan is je geloofwaardigheid voor goed weg ,niet alleen met BB maar ook met andere telefoon acties. Er zijn ook veel te veel mensen die de echte uitslag weten dus dat laten ze wel uit hun hoofd. Wat veronica wel doet is het volk zo lang mogelijk in onzekerheud laten over de tussenstand Hoe meer mensen er bellen des te meer wordt er verdiend. Daar hoort dus ook bij het vertellen dat het een nek aan nek race is terwijl al lang duidelijk is wie er wint. Overigens had Veronica hit-radio ook een poll gehouden en die voorspelde hetzelfde als de Fokzine poll.
Niet alles wordt gemanipuleerd maar wel zo veel mogelijk. Het moet nog net geloofwaardig blijven.
Rob
quote:
op 11-11-1999 om 11:58 PM schreef Letterman het volgende:
Dus?..JUIST FOK is een doorsnee hollands forum!...
Moet volgens mij zijn:
Dus? JUIST FOK is een doorsnee Veronica-bellers forum!...
quote:
op 11-13-1999 om 12:26 PM schreef Bientje het volgende:
Moet volgens mij zijn:
Dus? JUIST FOK is een doorsnee Veronica-bellers forum!...
Het kan ook zijn dat VOO de uitslag van ons forum heeft gehaald. Scheelt weer wat computers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |