abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60039079
Wat mij betreft mag je van de politie vinden wat je wil, wat mij betreft zeg je dit ook tegen een agent (met de risico's vandien) maar de onderstaande reactie van het condoleance register voor de doodgeschoten hoofdagente vind ik echt bizar:

Ook het feit dat hij het heeft over het vermoorden van die Bilal B, geloof mij de agenten die uit noodweer die Bilal hebben doordgeschoten hebben daar nu nog steeds last van en over 10 jaar nog steeds, dat is niet iets waarvoor je bij de politie gaat...

Dat je er niet mee zit dat ze dood is geschoten is tot daar aan toe maar heb in elk geval het respect om dit dan niet op zo'n plek te spuien, Gabrielle Cevat deed gewoon haar werk en is vermoord omdat ze haar werk deed...

Samenvatting: Respecloze manier van je (imo onzinnige en achterbakse) mening te spuien.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 12:47:49 #2
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_60039148
Waarschijnlijk een puber die jankt als er alweer een puist op zijn kin is verschenen.
Het is een vorm van stoer doen. Onzeker en op deze manier denkt ie zijn ego te boosten.

Ongetwijfeld laat hij die reactie ook nog eens zien aan zijn vrienden met dezelfde jankpartijen over een puist. En denkt hij de 'KING' te zijn.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_60039176
Normaal gesproken zou ik zeggen: Oe! OE! Iemand roept iets doms op internet!! Vlugvlugvlug opener een topic over!!

Maar dit staat op een condoleance register. Dan wordt m'n reaktie:

Eens.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 12:50:22 #4
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60039204
Nog even 'Artikel 1 van de grondwet' aanhalen maar ondertussen wel andere wetten overtreden .
A little knowledge is a dangerous thing.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 12:53:46 #5
219235 PusKut
Ein Volk, ein Reich, ein Ludo
pi_60039273
Artikel 1 van de grondwet.
Alsof die mongool ooit ook maar 1 hele regel van de grondwet heeft gelezen
Verder ben ik best lief..
pi_60039277
Dit soort reacties lees je genoeg hoor, waarom is dit nou weer super schokkend?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_60039286
Wat ik zo mogelijk nog schokkender vind is het afschuwelijk lage niveau van spelling en grammatica in de post van fuckpolitie...

Al komt het wel weer overeen met de inhoud van de post zelf...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  vrijdag 11 juli 2008 @ 12:54:42 #8
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_60039292
Gezien z'n taalbeheersing kan er nog wel een inburgeringscursusje tegenaan. Wat een loser.

Ach ja. Gelukkig is het enige dat ik ooit tegen dit slag mensen hoef te zeggen "Sorry, het moet over, ik vind de vloer van m'n toilet nog lang niet schoon genoeg."
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')