Inderdaad, misschien wil je wel eens mee met me, beleef je ook eens watquote:Je maakt wat mee
quote:Held!
Nee hoor, we leven niet allemaal in dat geile A'dam waar ze alle talen behalve Nederlands pratenquote:Vandaag was je jaarlijkse tripje naar de computerwinkel?
Dat moet jouw moeder dan maar even met mijn moeder afspreken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:26 schreef gunk77 het volgende:
Inderdaad, misschien wil je wel eens mee met me, beleef je ook eens wat ;')
Alleen als de lantaarnpalen nog niet aan zijn mag het....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat moet jouw moeder dan maar even met mijn moeder afspreken.
Nee man, zit op mijn werk.... hard te werkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:25 schreef El_Rolando het volgende:
En toen snel naar huis gefietst om dit topic te openen.
TS is jaloers op Jitzzzzequote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:26 schreef gunk77 het volgende:
Nee hoor, we leven niet allemaal in dat geile A'dam waar ze alle talen behalve Nederlands praten
Alsof het in Den Haag wat dat betreft beter is.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:26 schreef gunk77 het volgende:
Nee hoor, we leven niet allemaal in dat geile A'dam waar ze alle talen behalve Nederlands praten
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
Vandaag was je jaarlijkse tripje naar de computerwinkel?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:30 schreef Fritztiaan het volgende:
Hey bananenman, rustig he, rustig...
En Zobty, GTFO !!
TS heeft nog nooit door de schilderswijk gewandeldquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:26 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien wil je wel eens mee met me, beleef je ook eens wat
[..]
Thnx!
[..]
En jij bent...?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:30 schreef Fritztiaan het volgende:
Hey bananenman, rustig he, rustig...
En Zobty, GTFO !!
Zie 'klacht'quote:Alsof het in Den Haag wat dat betreft beter is.
Maak eens een ritje met tram 9.
Inderdaad, wees blij voor me!quote:Zo jouw hoogtepunt van de dag heb je maar weer meegepakt
Zo vaak, maar daar zijn geen Nederlanders die zo pratenquote:TS heeft nog nooit door de schilderswijk gewandeld
Ik ben jouw tegenpool: Bikkelquote:
Banaan in je oogers dit keer?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |