Dat blijkt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Corona is de shit people!
heb altijd een sixpackje in de koelkast staan.
Maarja ik drink meestal geen bier.
Ik drink wel bier.. maar niet vaak.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Iedereen die een beetje een bierkenner is, blijft heel ver weg van Corona. Corona heeft helemaal niks met bier te maken. Corona drinkers moeten gewoon aan het handje meegenomen worden naar een kroeg met lekker veel bier van de fles/tap en wat echte biertjes proeven. Want er is zoveel lekker bier op de markt. Zelfs in stoer uitziende flesjes (want daar gaat het de Corona drinker volgens mij om).
Dan kom je in beroerde kroegen. In een corona flesje hoort namelijk een klein limoentje, geen citroen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:12 schreef Zelfspotter het volgende:
en alleen door die citroen is het best te zuipen.
-bahquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ik drink wel bier.. maar niet vaak.
bieren die ik drink zijn:
-corona
-desperado
-grolsch
-guinness
Maar dan wel in dat bol-glasquote:
Die slinger in het midden is een S, geen F.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:38 schreef RSie het volgende:
[..]
-bah
-bah
-bah
-bah
Hertog Jan, Warfteiner, of gewoon Heineken uit de groene 25cl flesjes (die ruimere opening drinkt zo heerlijk).
en op het terras in de zomer een lekker witbiertje (nee, geen hoegaarden of Wieckse, maar de Duitse Shizzl) of in Belgie een heerlijk glas Kwak.
Wij (ja, ik reken mij er ook bij) gebruiken daar over het algemeen een Belgische kroeg voor. Daar is niks Emo aan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
Heerlijk fris biertje voor een mooie zomerdag. Als sla ik een Heineken long neck of een Wieckse Witte ook niet af.
En kan de zelfbenoemde intellectuele bier-elite in dit topic lekker in hun duistere emo-kroegen blijven?
ach ja, klein detail (zat al te twijfelen over de spellingquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:50 schreef Placenta het volgende:
[..]
Die slinger in het midden is een S, geen F.
Wannabe-bierkenner
Duistere EMO-kroegenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
Heerlijk fris biertje voor een mooie zomerdag. Als sla ik een Heineken long neck of een Wieckse Witte ook niet af.
En kan de zelfbenoemde intellectuele bier-elite in dit topic lekker in hun duistere emo-kroegen blijven?
20 is lang geleden (hoewel.... NED - FRA zat ik aardig in de buurt, Jupiler)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:03 schreef Zelfspotter het volgende:
stbabylon Zuip je ook ooit!? Gewoon 20 bier of meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |