Die heb ik ook gelezen en De Vliegeraar.quote:Op zondag 28 september 2008 11:20 schreef Copycat het volgende:
Ik ben nu bezig in Duizend schitterende zonnen van Khaled Hosseini.
Leest lekker weg, vooralsnog.
Ik heb 'm nog niet binnen helaas, bol.com heeft laten weten dat 'ie donderdag al verstuurd was, dus hoop dat ik 'm morgen wel heb. Ik zal er op terugkomenquote:Op zondag 28 september 2008 11:18 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Sartre lijkt mee zeer interessant... Laat me weten hoe die is, ben ik wel benieuwd na!
jouw post is anders ook vrij pittigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
surrealism art and modern sience
nogal pittig boek (behalve het hoofdstuk wat de schrijver zelf beschreef als een zware opgave namelijk de geschiedenis van moderne natuurkunde daar zei de schrijver is het allemaal wat gemakkelijker en daar begint bij mij de moeilijkheid kunstgeschiedenis en filosofie vrij lastig. Maarja ik ben dan ook niet de doelgroep in het voorwoord zegt de schrijver dat het is gescheven voor geschiedkundigen en filosofen en "the odd scientist" ik val in de laatste categorie)
leestekens who needs themquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:06 schreef Knevelt het volgende:
[..]
jouw post is anders ook vrij pittig
Idd een leuk boekquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:29 schreef Thinq het volgende:
Ben nu bezig met 'nachttrein naar Lissabon' van Pascal Mercier...
Mooi boek over een leraar die na een ontmoeting met een onbekende Portugese dame zijn 'oude' leven achter zich laat en vertrekt richting Portugal om daar meer te weten te komen over een schrijver en de gemaakte keuzes in zijn eigen leven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Ondertussen ook in bezig. Het begon erg leuk, maar er mag tussendoor wel eens een rustpunt of wat variatie in komen.quote:Op zondag 28 september 2008 12:27 schreef misteriks het volgende:
godverdomse dagen op een godverdomse bol - dimitri verhulst
sterktequote:
Heb ik ook gelezen. Inderdaad een 'aha-erlebnis'. Er waren wel delen waar ik mezelf niet in herkende, maar daar herkende ik weer anderen in.quote:
quote:In het voorjaar na de val van de Taliban bracht de Noorse Åsne Seierstad een aantal maanden door bij de familie van een boekhandelaar in Kaboel. Ze werd als lid van het gezin opgenomen, droeg een boerka en voelde zich een van de vrouwen. Haar ervaringen legde ze vast in Boekhandelaar in Kaboel, dat laat zien hoe een gezin zich een plaats probeert te verwerven in het nieuwe Afghanistan.
Wat zich in het gezin afspeelt, loopt parallel met de ontwikkelingen in Afghanistan. Een land dat verwoest is maar de hoop op een betere toekomst levend houdt.
In het 'trouwen-en-kinderen'-gedeelte herken ik mezelf totaal niet (maar ik ben dan ook nog lang geen dertigerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:30 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen. Inderdaad een 'aha-erlebnis'. Er waren wel delen waar ik mezelf niet in herkende, maar daar herkende ik weer anderen in.
Nou, dan hebben we wat dit boek betreft dezelfde ervaringn. Over trouwen heb ik niet moeilijk gedaan. Ik ben op mijn 23e getrouwd met mijn eerste grote liefde -tot grote ergernis van leeftijdsgenoten die vonden dat ik eerst alle mogelijke andere opties uit moest testen. Kinderen:quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In het 'trouwen-en-kinderen'-gedeelte herken ik mezelf totaal niet (maar ik ben dan ook nog lang geen dertiger), maar wel dat gepush en onbegrip van familie: je hebt toch een goede studie afgerond? Waarom heb je dan nog geen baan?
.
Heb je die nog niet eerder gelezen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:46 schreef DaMart het volgende:
Ik ga nu eens hierin beginnen:
[ afbeelding ]
Nee, dit wordt pas de eerste keer dat ik hem ga lezen...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:48 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Heb je die nog niet eerder gelezen?
Ik wou dat ik hem nog niet gelezen had, dan kon ik hem nu voor het eerst lezen...
Mijn editie verkeert in staat van ontbinding!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dit wordt pas de eerste keer dat ik hem ga lezen...
Wellicht dat mijn versie die staat ook ooit eens bereikt. Ik ben benieuwd in ieder gevalquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:51 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Mijn editie verkeert in staat van ontbinding!
Mijn editie is weggegeven...nadat ie lange tjid in staat van ontbinding op mijn boekenplank stond.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:51 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Mijn editie verkeert in staat van ontbinding!
Wat vond je ervan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:07 schreef PeRi het volgende:
Het recht op terugkeer - Leon de Winter net uit.
quote:In this work of prodigious research gracefully presented, Mr. Clarke, who had his subject's confidence during the last years, gives Capote what the writer himself, in a last grand, gutsy gesture, declare he wanted: a book in which nothing, nothing at all, was left out. Mr. Clarke, a former senior writer at Time magazine, makes us take a longer look at Capote than I, for one, ever thought I wanted to take, and the result is mesmerizing, a fine-tuned balance—unusual for an author so immersed in his subject—of empathy and dispassion. The book reads as if it had been written alongside the life, rather than after it, like a car following a train, the driver picking up passengers as they alight, always catching the right people at the right time."
wtf, dat is best debiel ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
Alleen heel jammer dat op de cover van mijn versie Philip Seymour Hoffman prijkt. Geweldig acteur, daar niet van, maar bij een biografie zie ik toch liever de gebiografeerde dan een acteur die hem speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |