Wild Childquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:40 schreef wobbel het volgende:
Ik zoek de titel van een film waarin een amerikaans meisje met teveel geld naar een britse kostschool wordt gestuurd..kan de titel alleen nergens meer vandaan toveren
yup, dank jequote:Op vrijdag 26 september 2008 20:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Surviving the Game?
Nee, dat is te oud. Ik denk jaren 90quote:Op zondag 14 september 2008 18:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0125631/
Deze misschien
[ afbeelding ]
Fatherland.quote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef Verstreujem het volgende:
Ik zoek de titel van een film waarin de tweede wereldoorlog is gewonnen door de duitsers en hitler nog leeft en dus een oud baasje is.
Iemand enig idee?
Bedankt voor je snelle reactiequote:
Is het misschien Achterwerk in de Kast van de VPRO?quote:Op zondag 28 september 2008 20:12 schreef Foeske het volgende:
Ik zoek een Nederlands tv programma, ik denk uit de jaren '90, waarin kinderen achter een soort poppenkast, in ieder geval achter een gordijntje, iets lieten zien. Ik denk dat het een onderdeel was van een programma, en of kinderen alleen iets lieten zien of soms ook alleen maar vertelden weet ik niet meer.
Ik ben specifiek op zoek naar een fragment waarin een klein jongetje één of andere glibberige vis (een aal ofzo) probeert te laten zien, maar die glipt keer op keer uit z'n handen. Tot ergernis van het kind, maar hij blijft proberen.
M'n vader vindt dat fragment geweldig en ik zou het hem graag nog eens laten zien.
Alvast bedankt!
Wow, ik krijg vaak snelle reacties op Fok, maar dit slaat alles! Geweldig! Ik ga meteen verder zoeken nu ik dit weet, maakt het een stuk makkelijkerquote:Op zondag 28 september 2008 20:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Is het misschien Achterwerk in de Kast van de VPRO?
Kan geen filmpje vinden, wel een plaatje:
[ afbeelding ]
Bedankt, ik heb het filmpje ook al.quote:Op zondag 28 september 2008 20:16 schreef Foeske het volgende:
[..]
Wow, ik krijg vaak snelle reacties op Fok, maar dit slaat alles! Geweldig! Ik ga meteen verder zoeken nu ik dit weet, maakt het een stuk makkelijkerDankje!
en die toetsen spellen dan het woord 'fuck' of 'fuck you' meen ik...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:58 schreef Brammie1 het volgende:
Ik zoek de film waar laatst in een FAIL-topic in ONZ een gifje van werd geplaatst. Het is een film over kantoormedewerkers en in het gifje wordt iemand in slowmotion met een keyboard tegen z'n hoofd geslagen en zie je allemaal toetsen vliegen. Het was een best nieuwe film volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |