Perfect Strangers met Bronson Pinchot ?quote:Op zondag 14 september 2008 11:17 schreef Pjotr-Dalski het volgende:
Ben op zoek naar een amerikaanse comedyserie uit de jaren negentig
Gaat over een man die samenwoont met een buitenlander.
JAAA, BALKI!quote:Op zondag 14 september 2008 13:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Perfect Strangers met Bronson Pinchot ?
Idiocracyquote:Op zondag 14 september 2008 17:23 schreef Daeron het volgende:
Ik hoorde laatst iemand praten over een film waar iemand uit onze tijd in de toekomst terecht komt. In die toekomst is iedereen dom geworden doordat de slimme mensen meer om hun carriere dan om voortplanten gaven. Mensen zijn bijvoorbeeld zo dom geworden dat ze niet eens meer weten dat gras water nodig heeft.
Weet iemand hoe de film heet?
http://www.imdb.com/title/tt0125631/quote:Op zondag 14 september 2008 17:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zoek een oudere serie over een jongen met een pratende hondDenk Amerikaans.
Ben je niet in de war met The Simpsons?quote:Op maandag 15 september 2008 01:38 schreef bersenka het volgende:
Ik zoek een aflevering van Family Guy. In deze aflevering drinkt Peter op een soort van buurtfeestje een sterk (pompoenen??) drankje waardoor hij gaat trippen. Je ziet peter de gehele aflevering in een trip wereld. Hij gaat er van alles doen terwijl hij dus gewoon in de normale stad rondloopt.
Weet iemand welk seizoen/aflevering dit is? Heb al heel wat afgezocht maar kan hem niet vinden.
Heel erg bedankt!! dat is hem, netjes dat je het nog weet. Dacht echt dat het family guy was maar zat blijkbaar verkeerd.quote:Op maandag 15 september 2008 16:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met The Simpsons?
Homer tript namelijk na een hap genomen te hebben van extreem hete chili in de aflevering "El Viaje Misterioso de Nuestro Homer"
http://www.imdb.com/title/tt0701094/
Niks te danken, The Simpsons staan al sinds begin jaren '90 in mijn geheugen gegriftquote:Op maandag 15 september 2008 19:13 schreef bersenka het volgende:
[..]
Heel erg bedankt!! dat is hem, netjes dat je het nog weet. Dacht echt dat het family guy was maar zat blijkbaar verkeerd.
@Atreidez
Ook bedankt, zal die ook checken
The Descent?quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:59 schreef Wouser het volgende:
Mensen ben opzoek naar een film waarvan ik een trailer heb gezien @apple. Alleen kan die dus niet meer vinden...
Het is een avontuur film met 3 personages dacht ik, Een man, vrouw en een kind. Ze gaan samen op avontuur ofzo en dan vinden ze zo'n heel groot gat en vallen daar per ongeluk waarna ze naar een hele diep val in zo'n ondergrondse wereld terecht komen.
Iemand een idee?
Nee sorry die is het nietquote:
Journey to the center of the earth met Brendan Fraserquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:59 schreef Wouser het volgende:
Mensen ben opzoek naar een film waarvan ik een trailer heb gezien @apple. Alleen kan die dus niet meer vinden...
Het is een avontuur film met 3 personages dacht ik, Een man, vrouw en een kind. Ze gaan samen op avontuur ofzo en dan vinden ze zo'n heel groot gat en vallen daar per ongeluk waarna ze naar een hele diep val in zo'n ondergrondse wereld terecht komen.
Iemand een idee?
Ook mijn eerste gedachtequote:Op zondag 21 september 2008 00:38 schreef starla het volgende:
[..]
Journey to the center of the earth met Brendan Fraser
quote:Op zondag 21 september 2008 00:38 schreef starla het volgende:
[..]
Journey to the center of the earth met Brendan Fraser
And........... Back to mequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:53 schreef eileenvs het volgende:
Of ik in de goede topic zit is nog de vraag, maar het gaat om de volgende vraag:
Ik zoek de radioreclame van een automerk die promoot met 'nu eens andere extra's, zoals het deuntje van de parkeersensor'. Je hoort dan het standaard piepje van een parkeersensor, maar die gaat over in een muziekje.
Herkent iemand het en kan je mij vertellen van welk automerk dit is zodat ik het kan opzoeken?
Wild Childquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:40 schreef wobbel het volgende:
Ik zoek de titel van een film waarin een amerikaans meisje met teveel geld naar een britse kostschool wordt gestuurd..kan de titel alleen nergens meer vandaan toveren
yup, dank jequote:Op vrijdag 26 september 2008 20:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Surviving the Game?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |