Mean Gunsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:18 schreef RoyalFuss het volgende:
Ook een verzoekje:
zoek een film waarin een of andere gangster al zijn vijanden en schuldenaren in een fabriek bij elkaar zet en ze vervolgens een berg pistolen en geweren geeft. Met de bedoeling dat ze elkaar om zeep helpen, de winnaar mag gaan...
Hey! Dank voor je reactie, maar die is het helaas ook niet. Ik denk dat het een redelijke obscure B-film moet zijn geweest aangezien niemand 'm hier kent, maar vond 'm eigenlijk wel leuk...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:17 schreef RoyalFuss het volgende:
[..]
Uhm bedoelen jullie timeline niet ?? Ze hebben een ding om hun pols om hun transporter te activeren en terug te gaan naar de toekomst. Een persoon komt in de woestijn terecht.
The Dreamers.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:39 schreef peaceman het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een film.
Omschrijving:
Speelt volgens mij ergens in Oostenrijk of Duitsland tijdens een oorlog.
Speelt zich voornamelijk af in een groot huis.
Hoofdpersonen zijn 2 jongens, 1 meisje.
1 jongen is gast bij broer en zus. Allemaal rond de 20 als ik me niet vergis. Er onstaat een vreemde (liefdes/sexuele) relatie tussen de 3.
Bijrollen: de vader en moeder van 1 van de jongens en het meisje, maar komen nauwelijks in het stuk voor.
Er staat me een naam bij van het meisje. Eva, maar ik weet dit niet zeker.
Vorig jaar een keer op DVD gezien, maar kan niet meer op de titel komen. Iemand die het herkent?
Dat is m! Dank je wel!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
The Dreamers.
Het speelt zich overigens niet af in Duitsland, maar in Parijs tijdens de studentenopstanden van mei 1968.
Brickquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:49 schreef Xusje het volgende:
Ik ben opzoek naar de volgende film.
Een jongen is op zoek naar een vermiste vriendin.
Zij wilt niet gevonden worden.
Hij blijft zoeken, vraagt rond. Wordt een keer in elkaar gemept.
Hij vindt 'r uiteindelijk wel, maar ze vertelt 'm dat ie 'r met rust moet laten.
Later wordt het vermiste meisje dood gevonden bij een rioleringsdinggeval.
De jongen wilt de moord vervolgens oplossen.
Ik wil zo graag de titel van deze film weten!
Ik vermoed deze: Rules of Engagementquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:13 schreef Wouser het volgende:
Ben opzoek naar een zo'n militaire rechtszaken film zoiets als a few good men alleen dan wat moderner.
Wat ik weet...
In het begin gaat zo'n navy seals naar een ambassade in Jordanië dacht ik en brengen ze de ambassadeur in veiligheid omdat de ambassade aangevallen wordt. Daarna komt er een rechtszaak tegen de navy seals omdat er nogal 'veel' burgerslachtoffers zouden zijn gevallen.
Iemand?
http://en.wikipedia.org/wiki/Button,_Button_(The_Twilight_Zone)quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:44 schreef tntkiller het volgende:
op ben op zoek naar de titel van ik geloof een twilight zone episode dat gaat zo..
er kom en man op bezoek met een koffer met geld...het enige dat die mensen moeten doen is op die knop drukken alleen het nadeel is dat er iemand zal sterven die diegene die op de knop druk niet kent....na een paar dagen drukken de mensen op de knop omdat ze de persoon die dood gaat toch niet kennen......vervolgen kom die man weer binnen lopen en geeft het geld en gaat weg met die knop...waarop de mensen die de knop indrukte vragen waar hij nu heen gaat...antwoord hij...naar iemand die jullie niet kent.......
weet iemand de episode naam en of het de twilight zone was(er was nog een soortgelijke serie waar ik nu ff niet op de naam kan komen...
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Button,_Button_(The_Twilight_Zone)
http://www.imdb.com/title/tt0142097/quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:13 schreef Lyrebird het volgende:
Ik heb een jaar of tien geleden een Deense (!) TV-film gezien, waarschijnlijk op een van de Belgische zenders, over een jong Deens gezin dat helemaal op de computer gefixeerd is. Het gaat zelfs zo ver dat de nieuwe baby in het gezin als Emile (E-mail) ter wereld komt. Ik heb me suf lopen zoeken op imbd en google, maar kan niets vinden. Iemand?
Impressivequote:Op maandag 18 augustus 2008 19:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0142097/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |