abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60385621
quote:
Op zondag 27 juli 2008 18:36 schreef Greus het volgende:

[..]

Dat komt me inderdaad wel bizar bekend voor! Die Aliën Siege is het helaas echter niet, maar ik heb het idee dat er vlot in de zaak zit

De film begint in ieder geval met een scene waarin de hoofdrolspeler naar een tijd en plaats wordt getransporteerd waardoor hij naakt ergens in de woestijn belandt -- transporteren kan schijnbaar alleen zonder kleren in die film. Hier wordt ie gezien (of ie wordt meegenomen door haar weet ik niet meer) door zijn tegenspeelster die er overigens best mag wezen...
Dat naakt doet me eerder denken aan Terminator Maar goed... het komt je dus wel bekend voor... misschien dat iemand aan de hand van die extra "info" wel weet welke film het is... weet het verdorie nog steeds niet!!
pi_60386443
Greus,

Ok... ik heb me rot gezocht... maar... datgene wat ik in m'n hoofd heb is... nou ja, check de link zelf maar...
http://stent.epguides.info/?ID=1472 en http://www.scifi.com/sfw/issue389/screen2.html

Ik weet dus niet of jij compleet iets anders zocht... als die aliens van jou uniformen aanhadden van WO II (Nazi's) dan is het waarschijnlijk een aflevering van Star Trek... Dat is iig wat ik in m'n hoofd had... Hoop dat het is wat je zoekt, zo niet... dan wens ik je suc6!
pi_60400138
Een poosje geleden draaide deze film nog in de bioscoop.
Aan het begin gaan vader en zoon tanken, en daar wordt de zoon dan vermoord door overvallers.
De vader gaat dan wraak nemen de rest van de film.
Beetje dom maar ik kan de titel niet vinden.
pi_60400196
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:45 schreef _Ardjen_ het volgende:
Een poosje geleden draaide deze film nog in de bioscoop.
Aan het begin gaan vader en zoon tanken, en daar wordt de zoon dan vermoord door overvallers.
De vader gaat dan wraak nemen de rest van de film.
Beetje dom maar ik kan de titel niet vinden.
Death Sentence ?
pi_60400292
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Death Sentence ?
Ja, dankjewel
pi_60400600
quote:
Op zondag 27 juli 2008 23:17 schreef df1979 het volgende:
Greus,

Ok... ik heb me rot gezocht... maar... datgene wat ik in m'n hoofd heb is... nou ja, check de link zelf maar...
http://stent.epguides.info/?ID=1472 en http://www.scifi.com/sfw/issue389/screen2.html

Ik weet dus niet of jij compleet iets anders zocht... als die aliens van jou uniformen aanhadden van WO II (Nazi's) dan is het waarschijnlijk een aflevering van Star Trek... Dat is iig wat ik in m'n hoofd had... Hoop dat het is wat je zoekt, zo niet... dan wens ik je suc6!
Bedankt voor het zoeken! Ikzelf heb de hoop gisteren maar opgegeven. Ook Startrek is het niet. Ik begin me serieus af te vragen of ik de zaken wel goed onthouden heb...
  maandag 28 juli 2008 @ 18:29:26 #37
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_60400976
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:09 schreef Greus het volgende:

[..]

Bedankt voor het zoeken! Ikzelf heb de hoop gisteren maar opgegeven. Ook Startrek is het niet. Ik begin me serieus af te vragen of ik de zaken wel goed onthouden heb...
Er is wel een serie die lichtelijk overeenkomt met wat jij zoekt.

Voyagers
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_60441094
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:29 schreef victorinox het volgende:

[..]

Er is wel een serie die lichtelijk overeenkomt met wat jij zoekt.

Voyagers
Ook niet Frustrerende zaak dit... Zit al dik een uur op IMDB te snuffelen. Langzaamaan komt er ietsje meer omhoog echter. Parkeermeters (of waren het toch postbussen?) spelen ook rol in de film, maar weet niet meer direct op wat voor manier. Iemand die aan de hand van deze vage hints enige verheldering kan bieden?
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:32:20 #39
130755 Kinga
versier hier
pi_60451922
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:35 schreef Greus het volgende:

[..]

Ook niet Frustrerende zaak dit... Zit al dik een uur op IMDB te snuffelen. Langzaamaan komt er ietsje meer omhoog echter. Parkeermeters (of waren het toch postbussen?) spelen ook rol in de film, maar weet niet meer direct op wat voor manier. Iemand die aan de hand van deze vage hints enige verheldering kan bieden?
Gokje, Sliders?

Anders kijk eens hier, misschien staat ie ertussen...
http://fantasietvseries.goedbegin.nl/
pi_60452158
Een film die erover ging dat een man zo erg voor de gek gehouden werd dat die helemaal gek werd. Ik weet nog dat er iets was met een huis vol neongraffiti, iets met een auto waarbij het dashboard vol met spullen was gestopt. Op het einde zeiden ze dat het een grap was, waarbij hij het niet geloofde, iets met een kok en een taart dat uit een deur op het dak van een flat moest komen. Hij schoot iemand neer en sprong toen van het gebouw af. Hierna viel hij door een glazen dak in een grote feestzaal. Dit was volgens mij vertraagd.

Wie o wie helpt mij?
pi_60452184
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:41 schreef aerodynamic het volgende:
Een film die erover ging dat een man zo erg voor de gek gehouden werd dat die helemaal gek werd. Ik weet nog dat er iets was met een huis vol neongraffiti, iets met een auto waarbij het dashboard vol met spullen was gestopt. Op het einde zeiden ze dat het een grap was, waarbij hij het niet geloofde, iets met een kok en een taart dat uit een deur op het dak van een flat moest komen. Hij schoot iemand neer en sprong toen van het gebouw af. Hierna viel hij door een glazen dak in een grote feestzaal. Dit was volgens mij vertraagd.

Wie o wie helpt mij?
The Game.
pi_60455124
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:42 schreef Croupouque het volgende:

[..]

The Game.
Dat was hem ja, bedankt voor de zeer snelle reactie! Het gekke was dat ik hem al 3x en heb gezien en hem de volgende dag ergens wil bestellen, maar die naam vergat ik dan altijd. Nu hou ik hem ten minste vast en maar direct besteld. Blijft toch een goede film naar mijn mening.
pi_60456136
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:48 schreef aerodynamic het volgende:

[..]

Dat was hem ja, bedankt voor de zeer snelle reactie! Het gekke was dat ik hem al 3x en heb gezien en hem de volgende dag ergens wil bestellen, maar die naam vergat ik dan altijd. Nu hou ik hem ten minste vast en maar direct besteld. Blijft toch een goede film naar mijn mening.
De film komt deze week of volgende week op tv.
pi_60479751
Ik zoek de titel van een oude tekefilm serie met een soort van kleine mensjes die in een bos leefden en ze hadden hoedjes van omgekeerde blaadjes, het was een heeeele oude tekenfilm... meer schiet me even niet te binnen, volgens mij is het niet ferngully.
No. I'm not part of the show.
pi_60495665
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:55 schreef Cylvia het volgende:
Blabla..
Het was Lillibit..
No. I'm not part of the show.
pi_60539440
Ik zoek een film, volgens mij uit de jaren 80 of begin jaren 90. Ik heb hem denk ik rond 1998 op video gezien. Probleem is dat ik er niet al te veel meer van weet. Het ging over 2 broers, volgens mij werkzaam in de journalistiek. Ik weet ook nog dat ze veel dronken/drankprobleem hadden. Verder zag je veel groene heuvelachtige weilanden, dus was volgens mij heuvelachtig landschap. Tja, klinkt een beetje vaag, maar iemand enig idee? Volgens mijn herinnering werd er Amerikaans ingesproken, dus is Amerikaanse film...
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 19:48:27 #47
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_60582836
vandaag bij de media markt draaide een animatiefilm als demo voor een tv. Kon dus niet zin wat het was, het was:
- niet getekend, maar geanimeerd, beetje Pixar/dreamworks stijl
- het ging over dieren, zag iig een beer in beeld
- het was niet Barnyard, dat vond ik ff op IMDB
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_60582988
Ik zoek een filmpje...
het is een reclame maar weet niet meer van welk bedrijf.

Je ziet een vrouw halfnaakt opstaan en op een raam aflopen om de gordijnen open te slaan. Vervolgens zie je een shot van de buitenkant waar een glazenwasser staat voor 2 dezelfde soort ramen. De slogan was dan ook iets van 50% kans of iets in die trant.
Heb al op google en youtube gezocht met alle sleutelwoorden die ik maar kon bedenken, alleen nog niet gevonden.
Wie weet het wel en heeft zelfs misschien een link...
I was trying to daydream, but my mind kept wandering...
pi_60583039
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:48 schreef greatgonzo het volgende:
vandaag bij de media markt draaide een animatiefilm als demo voor een tv. Kon dus niet zin wat het was, het was:
- niet getekend, maar geanimeerd, beetje Pixar/dreamworks stijl
- het ging over dieren, zag iig een beer in beeld
- het was niet Barnyard, dat vond ik ff op IMDB
Dat kunnen zoveel zijn.

Misschien:

- The Wild
- Madagascar
- Over the Hedge
- Brother Bear
- Baas in Eigen Bos
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:17:01 #50
221380 RoyalFuss
zo goed als nieuw
pi_60594743
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:35 schreef Greus het volgende:

[..]

Uhm bedoelen jullie timeline niet ?? Ze hebben een ding om hun pols om hun transporter te activeren en terug te gaan naar de toekomst. Een persoon komt in de woestijn terecht.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:18:51 #51
221380 RoyalFuss
zo goed als nieuw
pi_60594783
Ook een verzoekje:
zoek een film waarin een of andere gangster al zijn vijanden en schuldenaren in een fabriek bij elkaar zet en ze vervolgens een berg pistolen en geweren geeft. Met de bedoeling dat ze elkaar om zeep helpen, de winnaar mag gaan...
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:20:02 #52
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_60596121
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
- Baas in Eigen Bos
En Baas in eigen bos/Open Season it is! Thnx!
Bij tijd en wijle aanwezig...
  woensdag 6 augustus 2008 @ 15:35:43 #53
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_60602165
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:18 schreef RoyalFuss het volgende:
Ook een verzoekje:
zoek een film waarin een of andere gangster al zijn vijanden en schuldenaren in een fabriek bij elkaar zet en ze vervolgens een berg pistolen en geweren geeft. Met de bedoeling dat ze elkaar om zeep helpen, de winnaar mag gaan...
Mean Guns
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:30:43 #54
221380 RoyalFuss
zo goed als nieuw
pi_60605847
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:35 schreef victorinox het volgende:

[..]

Mean Guns

Yeah thanks!
pi_60625098
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:17 schreef RoyalFuss het volgende:

[..]

Uhm bedoelen jullie timeline niet ?? Ze hebben een ding om hun pols om hun transporter te activeren en terug te gaan naar de toekomst. Een persoon komt in de woestijn terecht.
Hey! Dank voor je reactie, maar die is het helaas ook niet. Ik denk dat het een redelijke obscure B-film moet zijn geweest aangezien niemand 'm hier kent, maar vond 'm eigenlijk wel leuk...
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:24:07 #56
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_60661509
tvpatch
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_60675444
Ik ben opzoek naar de volgende film.

Een jongen is op zoek naar een vermiste vriendin.
Zij wilt niet gevonden worden.
Hij blijft zoeken, vraagt rond. Wordt een keer in elkaar gemept.
Hij vindt 'r uiteindelijk wel, maar ze vertelt 'm dat ie 'r met rust moet laten.
Later wordt het vermiste meisje dood gevonden bij een rioleringsdinggeval.
De jongen wilt de moord vervolgens oplossen.

Ik wil zo graag de titel van deze film weten!

[ Bericht 0% gewijzigd door Xusje op 10-08-2008 13:04:33 ]
Let's put a smile on that face.
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:39:12 #58
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60712920
Ik ben op zoek naar de titel van een film.

Omschrijving:
Speelt volgens mij ergens in Oostenrijk of Duitsland tijdens een oorlog.
Speelt zich voornamelijk af in een groot huis.
Hoofdpersonen zijn 2 jongens, 1 meisje.
1 jongen is gast bij broer en zus. Allemaal rond de 20 als ik me niet vergis. Er onstaat een vreemde (liefdes/sexuele) relatie tussen de 3.
Bijrollen: de vader en moeder van 1 van de jongens en het meisje, maar komen nauwelijks in het stuk voor.
Er staat me een naam bij van het meisje. Eva, maar ik weet dit niet zeker.

Vorig jaar een keer op DVD gezien, maar kan niet meer op de titel komen. Iemand die het herkent?
pi_60713800
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:39 schreef peaceman het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een film.

Omschrijving:
Speelt volgens mij ergens in Oostenrijk of Duitsland tijdens een oorlog.
Speelt zich voornamelijk af in een groot huis.
Hoofdpersonen zijn 2 jongens, 1 meisje.
1 jongen is gast bij broer en zus. Allemaal rond de 20 als ik me niet vergis. Er onstaat een vreemde (liefdes/sexuele) relatie tussen de 3.
Bijrollen: de vader en moeder van 1 van de jongens en het meisje, maar komen nauwelijks in het stuk voor.
Er staat me een naam bij van het meisje. Eva, maar ik weet dit niet zeker.

Vorig jaar een keer op DVD gezien, maar kan niet meer op de titel komen. Iemand die het herkent?
The Dreamers.
Het speelt zich overigens niet af in Duitsland, maar in Parijs tijdens de studentenopstanden van mei 1968.
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:12:32 #60
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60713836
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:11 schreef Croupouque het volgende:

[..]

The Dreamers.
Het speelt zich overigens niet af in Duitsland, maar in Parijs tijdens de studentenopstanden van mei 1968.
Dat is m! Dank je wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')