Als je bijvoorbeeld iets koopt ; wat in nederland niet mag , dan is sku 1888 wel aan te raden ja .quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:35 schreef Geqxon het volgende:
Is SKU 1888 nuttig als je bestelling onder de 15 euro zit?
A, lasers enzo. Ik dacht om de belasting te omzeilen. En aangezien ik onder de 15 euro zat is belasting voor mij geen probleem.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld iets koopt ; wat in nederland niet mag , dan is sku 1888 wel aan te raden ja .
quote:Goedkope Aziatische elektronica vaak onveilig
DEN HAAG - Volgens de Voedsel en Warenautoriteit (VWA) is Aziatische elektronica die tegen lage prijzen in de Nederlandse winkelschappen ligt vaak onveilig. Ook speelgoed uit het verre oosten kan gevaar opleveren voor de gebruiker.
De VWA onderzocht afgelopen jaar 380 partijen elektrische apparaten, snoeren en speelgoed die vanuit vooral China in Rotterdam aankwamen. Daarvan voldeed 20 tot 50 procent niet aan de veiligheidseisen. Zo bleken stekkerblokken te dunne snoeren te hebben waardoor makkelijk kortsluiting ontstaat. Volgens de VWA is elektrisch gereedschap vaak zo slecht dat het gevaar van elektrocutie reëel is.
Volgens de VWA ligt de schuld niet alleen bij de producenten, maar ook bij de importeurs van de elektrische apparaten. Zeventien kleine importeurs die partijen uit Azië halen, zouden het niet zo nauw nemen met de veiligheidseisen. De VWA wil een beter beeld krijgen van deze handelaren om daarmee de import van twijfelachtige koopwaar aan banden te leggen.
Je had toch je rijbewijsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:02 schreef Geqxon het volgende:
EN NU ZIT IK OP MIJN WERK MET EEN AFSTANDBESTUURBARE AUTO EN MAG IK ER NIET MEE SPELEN![]()
Mijn dingen staan al langer op verzonden en heb nog niks..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:30 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
Heb laser (Groene True 30 mW) besteld hoop dat tie vandaag aankomt , 4 dagen geleden verzonden dus misschien lukt het morgen wel heb wel zonder sku1888 gedaan maarja.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:02 schreef Geqxon het volgende:
EN NU ZIT IK OP MIJN WERK MET EEN AFSTANDBESTUURBARE AUTO EN MAG IK ER NIET MEE SPELEN![]()
En je kan hem alvast opladen. OP KOSTEN VAN JE BAAS!!11!!!lollerstroom11!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ik even een rondje ga rijden en stiekem met het autotje ga spelen?
Is het triest dat ik zojuist 4 stuks AA batterijen uit de draadloze telefoons van mijn werk heb gehaald?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En je kan hem alvast opladen. OP KOSTEN VAN JE BAAS!!11!!!lollerstroom11!
The item (*trackingcode*) left Hong Kong for its destination on 9-Jul-2008quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:43 schreef Bobsch het volgende:
Ik neem aan dat je die al gechecked hebt? Want met dat nummer kun je op de site van de Hong Kong Post zien of 'ie China al verlaten heeft.
Neen. "Alles wat de baas u biedt, koop dat beslist zelf niet!"quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is het triest dat ik zojuist 4 stuks AA batterijen uit de draadloze telefoons van mijn werk heb gehaald?
Uh please.. Ik zit al tijden te wachten op iets wat 3-7 verzonden is.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
The item (*trackingcode*) left Hong Kong for its destination on 9-Jul-2008
Dat staat er nu.. ik ben benieuwd wanneer het nou eens binnenkomt!
Je kan ook ipv 10 lasers gewoon batterijtjes kopen op DX?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
heb laatst ook de red laser bij deal gehaald voor mijn kat maar ben alweer door de batterijen heen...
ga er nu gewoon maar een stuk of 10 halen want dat is nog altijd goedkoper dan hier in nederland knoopbatterijen kopen.... wat een brillainte site!!!
Wat een tof dingquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:10 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb trouwens deze gekocht. Goede kwaliteit, alleen de afstandsbediening is cheapo.
Hij is gaaf! Driften lukt natuurlijk niet, maar op mijn grindvloer kan ik de banden met gemak blokkeren, en b.v. een 180 doen. In z'n achteruit rijdt hij zelfs slippend weg!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:05 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een tof dingEcht zo'n japans driftkarretje. Die gaat in mijn wishlist, die koop ik wel zodra de dollar nog verder daalt
Ik kan je trouwens deze batterijen aanraden, ik gebruik ze voor mijn Cree en Guitar Hero gitaar, en ze doen het echt uren. Hoge amperage enzo.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.487
Misschien moet je dan een fatsoenlijke browser nemen? Ohnee, dan doen bookmarks het juist nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:09 schreef jeroendh het volgende:
ik doe niet aan een tvp maar aan bookmarks dit is veel makkelijker en je hoeft ook niet elk topic vol te spammen met een "TVP" berichtje.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kan ook ipv 10 lasers gewoon batterijtjes kopen op DX?
Je koopt 50 van die dingen voor 2 euro ofzo.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:17 schreef raptorix het volgende:
Ik hou me hard nu al vast met die nerds die met lasers in de weer gaan alsof het speelgoed is....
Welgemeende tip: blijf weg uit Dubai. Daar houden ze er niet van als je dat doet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:17 schreef raptorix het volgende:
Ik hou me hard nu al vast met die nerds die met lasers in de weer gaan alsof het speelgoed is....
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:17 schreef raptorix het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is het triest dat ik zojuist 4 stuks AA batterijen uit de draadloze telefoons van mijn werk heb gehaald?
Als je spelling zo slecht is, neemt men je niet serieus, dus ook niet met die bewering over lasers.quote:
PayPal-wisselkoers:quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:58 schreef Zenon het volgende:
1 euro is nu 1.59 dollar waardVanmiddag even wat bestellen
Jij maakt nooit een typefout?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je spelling zo slecht is, neemt men je niet serieus, dus ook niet met die bewering over lasers.
Groetjes,
De nerds.
Bosequote:Op woensdag 16 juli 2008 13:29 schreef crownofthorns het volgende:
wat zijn de beste in-ear oordopjes?
Dat was geen typefout.quote:
Zitten daar van die kleine ronde batterijtjes in? Ik heb wel eens een UV-pennetje daar besteld, en toen 'ie het niet deed was ik in eerste instantie ook niet blij omdat ik de batterijtjes zag zittenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:07 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
Hey had pakje gekregen ik helemaal blij enzo
Bleek het een ander pakje te zijn van DX , die spullen waren 1 dag later dan mijn laser besteld maar heb ze eerder binnengekregen. Maar had zo'n star wars sleutelhanger geval gekocht () maar die doet het niet eens.
-__-''
Ik heb een stuk of 6 van die star wars dingen, en ze doen het allemaal.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:07 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
Hey had pakje gekregen ik helemaal blij enzo
Bleek het een ander pakje te zijn van DX , die spullen waren 1 dag later dan mijn laser besteld maar heb ze eerder binnengekregen. Maar had zo'n star wars sleutelhanger geval gekocht () maar die doet het niet eens.
-__-''
Gelukt tyquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 6 van die star wars dingen, en ze doen het allemaal.
Als je hem binnenkrijgt, zitten de batterijtjes verkeerd om. Je moet ze met het uisteekseltje zeg maar naar beneden doen. En goed opletten, want ze draaien heel makkelijk weer om tijdens het erin doen.
Plaatje gejat van iemand van DX:
[ afbeelding ]
Welkom op Fok!quote:
je bent gewoon 0wn3d. En dat door de nerds.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |