waar?quote:Op zaterdag 25 september 2004 03:45 schreef defender het volgende:
Ik ga ze zien ! En horen !
24 oktober in de 013 Tilburgquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:49 schreef wlsandman het volgende:
[..]
waar?
wanneer?
Opzekers!! echt mega zin in...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:04 schreef knup het volgende:
en iedereen zich al mentaal aan het voorbereiden op 24 oktober?![]()
ik heb ze al ooit eerder live gezien, en idd het enige minpunt was the reasonquote:Op zondag 10 oktober 2004 01:59 schreef Tunerd het volgende:
idd,
The Reason vind ik ook maar matig!
Crawling In The Dark, Out Of Control, To Be With You, Running Away... zijn toch wel de leukere nummers!![]()
Vooral die laatste mijn super favo!!quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:59 schreef Tunerd het volgende:
idd,
The Reason vind ik ook maar matig!
Crawling In The Dark, Out Of Control, To Be With You, Running Away... zijn toch wel de leukere nummers!![]()
the reason is idd een goed nummer maar is totaal anders vergeleken met de rest. The reason is gewoon een goed commercieel nummer, de rest is bestemd voor de liefhebbers zoals wij.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:26 schreef Scheissbube het volgende:
De 2 albums zijn top en 'The reason' viel me meteen op. Is idd anders, een stuk rustiger, als de rest, toch vind ik zowel dat nummer als de rest van hun muziek zeer goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |