Inderdaad, dan moet je wel erg lenig zijnquote:Op zondag 13 juli 2008 15:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Na het pijpen het zutje op mijn eigen buik spuwen is iets wat nog niet bij me is opgekomen
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 14 juli 2008 08:31 schreef Bright het volgende:
'k kreeg gisteren juist te lezen dat maar iets van 22% uberhaupt wat in haar mond wilt. Een flink deel daarvan zal ook vast niet willen slikken of in haar mond klaar worden gekomen, dus de cijfers hier zullen ongetwijfeld niet geheel kloppen. (fok! is ook niet echt doorsnee maatschappij, denk ik)
Omdat wij die vieze troep niet zelf hoeven door te slikken, duh!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:44 schreef BB_Koning het volgende:
Wat vreemd dat vooral MANNEN in de mond klaarkomen/slikken al siets beschouwen dat 'normaal' is en 'heus niet zo oevrdreven vies'.
dat dacht je maar, misschien tongt de volgende vriendin jouw sperma wel in jouw smoel...quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:31 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Omdat wij die vieze troep niet zelf hoeven door te slikken, duh!
Hier nog 1 hoor, 1 keer gedaan. Best lekkerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:06 schreef Elfy het volgende:
Op de buik van het meisje
Waarom heb ik die niet voorbij zien komen, is dat zo heel raar?
Na het rukken zekerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:10 schreef Sebasser het volgende:
Ik vries het altijd in, je weet hoe onvruchtbaar roken je kan maken, dus uit voorzorg.
Ik moet helemaal niks gek.quote:
quote:
Dat zeg je ook alleen maar in de hoop dat SuperrrTuxxx je een keer lekker blaastquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:56 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Idd, de vrouw moet helemaal niets. Ze mag doen wat ze prettig vind, en niets meer of minder.
Qua vrouwen heb ik behoorlijk wat ervaring, maar die ervaring verteld me dat een groot deel van de vrouwen het NIET fijn vinden dat een man in hun mond klaarkomt.
Dit in tegenstelling wat ik allemaal lees op FOK.
Of het is allemaal grootspraak, of ik ben altijd de verkeerde vrouw tegengekomen.
Ik vermoed het eerste.
Jammer voor hem, ik ben al bezet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:00 schreef santax het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar in de hoop dat SuperrrTuxxx je een keer lekker blaast
Oh nee hoor. Ik ben gelukkig getrouwd, en kom niets tekort. Ik mag mijn mening hier toch ventileren?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:00 schreef santax het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar in de hoop dat SuperrrTuxxx je een keer lekker blaast
in Nantes?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:23 schreef Little_Angel het volgende:
In de mond & slikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |