abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60037021
Mika is ook gewoon leuke muziek, lekker vrolijk... maar dan meer voor op feestjes, festivals en concerten. Lekker verstand op 0 en voetjes van de vloer! Heb hem nog nooit live gezien overigens, maar toch.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60037023
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 10:51 schreef RSie het volgende:
hoor behoorlijk veel verhalen van mensen die geen Mika-muziek liefhebbers zijn die zijn optredens echt een feest vinden. merendeel hebben hem gezien op LowLands en aan de hand daarvan zijn ze ook naar zijn westerpark concert geweest. en alleen maar positieve geluiden.

maar je zal bij hun niet de cd's in hun collectie aantreffen, want fan zijn ze niet!
Mede door Lowlands heb ik een hekel aan zijn live optreden. Eerste nummer, je zit te luisteren, je zit te wachten tot hij hem er echt in gaat knallen. Zo'n post-orgastisch gevoel. Kom je er achter dat hij al bij het 3de couplet is. Wat een anti-climax was dat zeg.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:00:30 #28
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_60037130
Ik begrijp sowieso niet waarom iemand in de muziek van mika geinteresseerd is.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_60037570
Mika

John Legend vorig jaar in Westerpark was wel super
MOKUM XXX RATED
  vrijdag 11 juli 2008 @ 13:02:21 #30
148362 Ferdie88
Fuck the Norm
pi_60039449
Ik snap niet wat mijn muzieksmaak afgekraakt word Zijn toch lui die al meer dan 25 jaar hun ding doen, en hebben laten horen dat ze kunnen spelen. Dat het allemaal iets te hard is voor jullie oortjes, daar kan ik niks aan doen. Mika kan best Freddy Mercury nadoen, maar daar blijft het dan ook bij
quote:

Nou ja, das nog altijd beter dan die ongeinspireerde herrie.
Leer de teksten lezen en je komt erachter dat het wel wat meer is dan ongeïnspireerd
Hallowed be my name
  vrijdag 11 juli 2008 @ 13:05:40 #31
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_60039506
TS is mischien wel gay?
Waarom zou hij anders naar die gast gaan kijken en luisteren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')