Als dit een serieus verhaal van TS moet je het wel een beetje goed brengen in plaats van als een asociale klootzak met een botte bijl erop in te slaan. Daarnaast is deze situatie te ernstig om om niet serieus op in te gaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:01 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
pfff, wat een hoop woorden, terwijl de essentie in een enkele zin samengevat kan worden: TS is een dom wicht, luisteren naar de ouders en kap met die onzin en dat gezeik.
voor zover geen kloon
behalve klinisch psychiaters.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lieve schat, het laatste wat jij moet doen is luisteren naar mensen die jou op dit punt begrijpen.
Epic Fail.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:59 schreef ROCKS1990 het volgende:
Ik lees het wel hoor.. ik wacht net zo lang tot er een serieus iemand komt
Vrouwen misschien niet maar gezien haar leeftijd en haar onmiskenbare breezserschrijfstijl en bijpassend gevoel voor drama (ik kan echt niet léven zonder hem!) is TS zelf nog een puber.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:03 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dit soort vrouwen zoekt geen aandacht van pubers / leken op een forum, ten hoogste een spoorviaduct.
gelet op het feit, dat ik meer praktijkervaring dan iedereen bij elkaar in dit tipoc heb met dit soort zaken, mag wel enig gewicht worden toegekend aan deze observatie![]()
als jij nou blijft bij erwten ontleden, zal ik het houden bij medische opinies over mensen ok?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:05 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Als dit een serieus verhaal van TS moet je het wel een beetje goed brengen in plaats van als een asociale klootzak met een botte bijl erop in te slaan. Daarnaast is deze situatie te ernstig om om niet serieus op in te gaan.
geschat een pubertje, mannelijk (soort van), tussen de 15 en 19 jaar, niet onwaarschijnlijk in gezelschap van nog 1-2 van gelijksoortige individuen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vrouwen misschien niet maar gezien haar leeftijd en haar onmiskenbare breezserschrijfstijl en bijpassend gevoel voor drama (ik kan echt niet léven zonder hem!) is TS zelf nog een puber.
Ah, een professional. Diep respectquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:03 schreef dr.dunno het volgende:
gelet op het feit, dat ik meer praktijkervaring dan iedereen bij elkaar in dit tipoc heb met dit soort zaken, mag wel enig gewicht worden toegekend aan deze observatie![]()
klopt, het is nu wel bekend denk ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
maar hoe vaak ga je nog roepen dat het een kloon is? Want een beetje eentonig wordt het wel.
Ik zal het maar houden bij lesgeven aan kindjes, waarvan er een aantal in soortgelijke situaties hebben gegeven. Maar als jij met jou posts je medische opinie geeft dan gebruik ik de menselijke kant en hopen we dat iig 1 van onze methodes werkt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:07 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als jij nou blijft bij erwten ontleden, zal ik het houden bij medische opinies over mensen ok?
in dit soort gevallen is confrontatie dé methode, op andere manieren dring je niet tot dit soort patiënten door, zeker niet met de fluwelen handschoen.
harder dan de hand van je vriendje?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:10 schreef ROCKS1990 het volgende:
en toch heb ik meer aan bioloogje dan aan dr.dunno..
wel een heel erg "harde" dokter..
stuk voor stuk in ernst te verminderen door er niet omheen te draaien en gewoon direct het probleem bij de naam durven te benoemen... en door professionele hulp te zoeken ipv zieltjes winnen van leken op een forum.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:10 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik zal het maar houden bij lesgeven aan kindjes, waarvan er een aantal in soortgelijke situaties hebben gegeven. Maar als jij met jou posts je medische opinie geeft dan gebruik ik de menselijke kant en hopen we dat iig 1 van onze methodes werkt.
Precies wat iemand in de door jou beschreven situatie nodig heeft. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:10 schreef ROCKS1990 het volgende:
als je dit topic overdag had gepost had je nog meer medestanders gehad, allemaal pubertjes met de broek op de knieeen, in de rij om jou die kindjes te bezorgen die je wilt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:10 schreef ROCKS1990 het volgende:
Wat doe je als arts met het verpleegsterssyndroom?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:47 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
verpleegstersyndroom wordt het soms ook wel eens genoemd: vrouwen kiezen uit een natuurlijke drive graag iemand waar ze zelf verbeteringsmogelijkheden in zien, hoe meer ze zelf voor elkaar krijgen hoe groter de overwinning is; een mep zo nu en dan mag de pret dan niet drukken.
doet verder trouwens niets af aan het feit dat TS hoe dan ook een zwaar beschadigde psyche heeft en zeer waarschijnlijk een kloon is.
Zo zacht ben ik toch niet? Ik heb alleen de situatie waar ze in zit voor haar geschetst, en haar gezegd waar het op uitdraait als ze in deze relatie blijft. Ik gebruik alleen iets meer woorden dan de meeste figuren hier die alleen maar zeggen: Hij is fout en jij bent dom ook fout als je bij hem blijft.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Precies wat iemand in de door jou beschreven situatie nodig heeft. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Je hebt me door!quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:44 schreef MASD het volgende:
Dit topic zit vol met maagden die zich mateloos irriteren aan vrouwen die elke keer -tegen alle logica in- voor de bad guy kiezen in plaats van de goeierik. Want ja, avontuurlijk he.
wat ik graag doe met alle leuke verpleegsters en niet geheel onverrassend zij ook graag doen richting het artsenvolk.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat doe je als arts met het verpleegsterssyndroom?
dan moet je niet zo zwammen, denk je nou echt dat zij daar wijzer van wordt? en denk je nou echt dat artsen tijd hebben om een kraakheldere boodschap van tien seconden te verstoppen in een wazig monoloog van een half uur?quote:
Eh, je hoeft geen arts te zijn om in deze tot een gefundeerd en verstandig standpunt te komen, zo moeilijk is dit niet. Een beetje inzicht in het menselijk handelen is voldoende...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als je dit topic overdag had gepost had je nog meer medestanders gehad, allemaal pubertjes met de broek op de knieeen, in de rij om jou die kindjes te bezorgen die je wilt.
heb je daar wat aan? nee natuurlijk niet, je probleem is (aangenomen dat je geen kloon bent, wat ik erg betwijfel) je relatie met iemand die je recreatief lens slaat... en kennelijk vind je dat prima, zeker ook dat hij dit naar je kinderen toe kan gaan doen als je die ooit met hem zou kunnen krijgen.
je ouders hebben gelijk, je bent echt verkeerd bezig en dat weet je zelf ook wel, daarom zoek je sympatisanten op een forum waar statistisch niemand inzicht heeft in dit soort situaties en je je eigen gevoel van verraad jegens je ouders kunt verminderen door goed te (laten) praten wat je allemaal voor onzin uithaalt.
als je mijn dochter zou zijn zou ik die kerel EN jou een opvoedkundige tik verkopen en je weer richting school sturen ipv je tijd te verdoen met dit soort onzin; sowieso heb je niets te zoeken wat betreft samenwonen, kinderen etc. als je amper 18 bent, dan moet je de wereld verkennen en volwassen worden op een gezonde manier.
Ik denk dat de mening van 'de mensen' hier wel duidelijk is. Ook ik vind dat dit geen normale manier van doen is. Als je van elkaar houdt sla, laat staan mishandel, je elkaar niet en al helemaal niet op die leeftijd. Ben eigenlijk verbaasd dat je dat zelf nog steeds niet inziet. Dat ' verdomde gevoel' gaat echt wel over hoor. Je zal er je hele leven nog dankbaar om zijn. Je familie en je vriendinnen ook nog laten vallen voor zo'n 'kerel', daar kom je straks nog wel achter hoe belangrijk die voor je zullen zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:29 schreef ROCKS1990 het volgende:
[..]
ik weet wel dat het niet goed is, maar het is het gevoel niet bij iemand weg te kunnen gaan omdat je echt van hem houdt.. het is niet zo dat ik niet weg durf omdat ik bang ben ofzo, maar het is dat verdomde gevoel van binnen..
Zet je ook de eendenbek nuttig in?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
wat ik graag doe met alle leuke verpleegsters en niet geheel onverrassend zij ook graag doen richting het artsenvolk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |