abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juli 2008 @ 21:39:36 #1
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_60028778
Dus ik zit zo lekker op de wc met de broek op de enkels. Even een momentje voor mezelf om mijn endeldarm te legen. Even lekker schijten om tot rust te komen.

Terwijl ik nog zit na te genieten van mijn net gedropte drol hoor ik vreemde geluiden in de kamer naast de wc. Kreunende geluiden. Het is mijn huisgenote die aan het neuken is met d'r vriendje. Waar vindt een man tegenwoordig zijn rust?

Klacht: Huisgenote die mijn rust verstoort
Klacht 2: Huisgenote die haar muziek niet hard genoeg aan heeft staan om haar gekreun te overstemmen
Klacht 3: Geen frituurpan om patat mee te frituren
Klacht 4: Wasmachine is kapot, dus ik kan thuis geen was meer draaien

PS: geen pics, dus bespaar je de moeite
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_60028850
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:39 schreef Billy_Talent het volgende:
Dus ik zit zo lekker op de wc met de broek op de enkels. Even een momentje voor mezelf om mijn endeldarm te legen. Even lekker schijten om tot rust te komen.

Terwijl ik nog zit na te genieten van mijn net gedropte drol hoor ik vreemde geluiden in de kamer naast de wc. Kreunende geluiden. Het is mijn huisgenote die aan het neuken is met d'r vriendje. Waar vindt een man tegenwoordig zijn rust?

Klacht: Huisgenote die mijn rust verstoort
Klacht 2: Huisgenote die haar muziek niet hard genoeg aan heeft staan om haar gekreun te overstemmen
Klacht 3: Geen frituurpan om FRIET mee te frituren
Klacht 4: Wasmachine is kapot, dus ik kan thuis geen was meer draaien

PS: geen pics, dus bespaar je de moeite
Schop die gast weg en neuk haar zelf?
pi_60028861
TS is jaloers!!!!

Wacht tot haar vriend weg is en ga voor de 2de ronde. Lekker roeren in het zaad en smegma van een ander.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 10 juli 2008 @ 21:44:33 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_60028917
hey ruud. ben jij dat? sorry man morgen doen we cowgirl dan kreunt ze minder.

P.S. Volgende keer die drijfdrollen van je beter doorspoelen eikel dat ding zat me aan te staren terwijl ik me pik in de gootsteen aan het wassen was.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 10 juli 2008 @ 21:45:47 #5
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_60028942
Ga gezellig meedoen .
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 10 juli 2008 @ 21:53:00 #6
39237 crew  H_T
2733
pi_60029153
Ook een keer last van gehad: opgelost door apengeluiden op hoog volume af te spelen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 10 juli 2008 @ 21:53:36 #7
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60029167
Rommel verwijderd. Volgende die het topic wil kapen met een friet/patat-discussie schop ik voor z'n ballen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_60029247
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:53 schreef Biogarde het volgende:
Rommel verwijderd. Volgende die het topic wil kapen met een friet/patat-discussie schop ik voor z'n ballen.
Sorry ich hab est nicht gewusst
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:03:55 #9
194015 kaakaa
Met godverdomme dubbel K
pi_60029412
-edit-

Je had komiek moeten worden!

[ Bericht 84% gewijzigd door Biogarde op 10-07-2008 22:04:33 ]
I'm going to become rich and famous after I invent a device that allows you to stab people in the face over the internet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')