abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60027814
Wilde ik net in loggen op My T-Mobile... wordt de pagina geredirect naar de iPhone.En als je op contact klikt...
quote:
Server Error in '/' Application
Ik wil niks met de iPhone!! Ik wil rustig m'n factuur bekijken.
pi_60028114
Blijkbaar zijn bestaande klanten niet interessant genoeg voor ze
So we just called him Fred too
pi_60028183
Ik leef met je mee, heb je lekker een avondje vrij, gordijntjes dicht, nieuwe luchtverfrisser in het stopcontact, een stokbroodje met kruidenboter in de oven, lotion en tissues bij de hand en dan lekker onderuitgezakt je factuur te bekijken terwijl je zachtjes over je buik begint te strelen en dan krijg je zo'n error.
pi_60028221
Terecht klacht, wou vanmiddag ook al inloggen kon niet
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60028269
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:11 schreef zovty het volgende:
Ik leef met je mee, heb je lekker een avondje vrij, gordijntjes dicht, nieuwe luchtverfrisser in het stopcontact, een stokbroodje met kruidenboter in de oven, lotion en tissues bij de hand en dan lekker onderuitgezakt je factuur te bekijken terwijl je zachtjes over je buik begint te strelen en dan krijg je zo'n error.
.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  donderdag 10 juli 2008 @ 21:21:37 #6
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_60028388
Terechte klacht. Wat zijn dat voor amateurs... je hele website platgooien voor die Apple fanboys, flikker toch een eind op.
pi_60028426
quote:

Wat ik trouwens ook kut vind is dat je je huidige factuur niet kunt bekijken
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 10 juli 2008 @ 21:51:29 #9
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60029129
Ze zijn ook met onderhoud bezig las ik. Vanaf 23.00 weer online incl. een verslag van die iPhone-verkoop-dinges.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_60030885
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:03:01 #11
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_60030934
quote:
Ik lachte hardop!
Ok stelletje hokboeren
pi_60031425
deze man denkt dat er mensen ook echt betalen

Bekijk deze YouTube-video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')