Ik had het niet treffender kunnen zeggen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:20 schreef floris.exe het volgende:
Wat heeft dat schaap een verschrikkelijk doorrookte kutstem. Lijkt wel zo'n tokkie bejaarde vrouw uit het woonwagenkamp.
Die haargrens vind ik ook maar niets. Maar ik vind haar sowieso niet mooi.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:21 schreef Viking84 het volgende:
Juist. Mooie vrouwen moeten alleen maar mooi zitten zijn en hun bek dicht houden.
Alleen die haargrens hè.
Floris prefereert kaal?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:25 schreef floris.exe het volgende:
Die haargrens vind ik ook maar niets. Maar ik vind haar sowieso niet mooi.
Schoonheid is blijkbaar subjectief... die Yolanthe is gewoon een Katja 2.0. Een grote pruik met pootjes. En een kutstem. Die denkt dat ze alles kan omdat ze in een soap heeft gespeeld.quote:
Lul man! Nog geneukt?quote:
Whe, he, he, en of ik die ken, van binnen en van buiten. Van voor en van achter. Van boven tot onder. Whe, he, he.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:33 schreef BertMaalderink het volgende:
Of Marije uit groep 8, maar die kennen jullie denk ik niet.
doe jou maar een kutkloonquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:33 schreef BertMaalderink het volgende:
Ze heeft ook nog eens een irritante rotkop met die tanden van d'r. Arrogante BNN-barbie met d'r 'urban'
Doe mij maar Daphne Bunskoek. Of Marije uit groep 8, maar die kennen jullie denk ik niet.
Je moeder is een kutkloon.quote:
Haar smaak in mannen ook.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:37 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Je moeder is een kutkloon.
Alsof ik zo'n nerd ben met meerdere post-accounts. Eentje is wel genoeg hoor Andries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |