is allang bewezen dat het een photoshop isquote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:47 schreef GasTurbine het volgende:
beste jeugdopleiding
En dat uitshirt hebben ze van de adidaswebsite. Kan je er niet tegen de je club in een kruising tussen verkeershesje en lijkgewaad speelt?
Deze ajacieden hebben zich er inmiddels bij neergelegdquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
LOL. Dit is dus WEL het echte shirt.
de joodjes kunnen het nog niet geloven
Waarom hebben jullie 't over prestaties? Het ging erom dat Ajax de grootste club was, niet de bestequote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:37 schreef Phrits het volgende:
[..]
Nogal ironisch niet? Al jaren presteren jullie helemaal niks in Europa en in de Eredivisie.
Vervolgens refereer je terug naar prestaties van jaren terug om te beweren dat jullie (op het moment) de beste club zijn.
Waar heb jij mij horen beweren dat de eredivisie pas 4 jaar bestaat?
Altijd maar weer teruggrijpen op jullie o-zo-rijke historie, zo kenmerkend en voorspelbaar
quote:vrijdag 11 juli, door WijZijnAjax, Huissen, 09:00u, AFCASupportersclub
Enkele dagen geleden wist Ajax Netwerk te melden, dat het nieuwe uitshirt vermoedelijk is uitgelekt. Men zou een screenshot hebben gemaakt van de website van Adidas, waarop dit shirt voor een korte periode te zien was. Enkele media zoals het AD en de Spits hebben het artikel inmiddels overgenomen.
De AFCA Supportersclub heeft de directie van onze club in het verleden aangegeven graag mee te willen denken over de kleurstelling van de uitshirts voor komende seizoenen. Afgelopen seizoen is hier een begin meegemaakt voor het seizoen 2009-2010, onder de voorwaarde dat wij niets naar buiten brengen voor de introductiedatum. Dit heeft uiteraard te maken met de commerciële belangen van de kledingsponsor. Bij het meedenken houden wij rekening met de signalen van de achterban, clubtradities en historisch besef. Onze invloed is echter zeer beperkt. De kledingsponsor zelf heeft de meeste invloed op het uiteindelijke ontwerp.
Afgelopen seizoen heeft de AFCA Supportersclub het nieuwe uitshirt al mogen aanschouwen. Tussentijds is het shirt nog aangepast door de komst van de nieuwe shirtsponsor. Ook heeft er in de kleurstelling enkele aanpassingen plaatsgevonden. Wij kunnen echter met zekerheid stellen, dat het getoonde shirt NIET het nieuwe uitshirt van ons aller Ajax is.
Wij zouden jullie graag de primeur willen geven, maar ook wij moeten helaas wachten tot 25 juli a.s. wanneer het shirt officieel gepresenteerd wordt.
Heb je wat aan. Grootste deel zijn meelopers en mensen die zeggen dat ze voor Ajax zijn, maar nog nooit daar zijn geweest.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie 't over prestaties? Het ging erom dat Ajax de grootste club was, niet de beste
Ah het topic trekt ook weer kakkerlakken aan uiteraardquote:
Het is en blijft een feitquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je wat aan. Grootste deel zijn meelopers en mensen die zeggen dat ze voor Ajax zijn, maar nog nooit daar zijn geweest.
Ben er maar trots opOok op die halfvolle Arena wanneer ze 3e staan
Domme lampjes ookquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:00 schreef dronkeykong het volgende:
Heerlijk die media die een fotosoeps trapt![]()
1: We hadden dit seizoen 1600 man voor het uitvak in de Arena compleet, totdat de politie ging staken en de wedstrijd verplaatst werd naar een woensdag.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:56 schreef denthemen het volgende:
Wanneer koen jullie met een vol uitvak? Dan heb je recht van spreken
PSV is 4 á 5 jaar terug voor het laatst met een vol uitvak gekomen naar Amsterdam Voor de staking hadden ze hem ook niet vol..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1: We hadden dit seizoen 1600 man voor het uitvak in de Arena compleet, totdat de politie ging staken en de wedstrijd verplaatst werd naar een woensdag.
2: Ook ik heb mijn kaartje toen ingeleverd omdat dat simpelweg niet haalbaar was en het uitvak weer niet vol zat.
3: Klopt, PSV uit is vaak een drama. Moet zeggen dat het wat beter gaat de laatste tijd.
4: Ja ik weet waarover ik praat, want thuis in competitie ga ik amper (geen SK), uit juist des te meerTrouwens uit is sfeer altijd mooier
Wij hebben thuis altijd het stadion vol tijdens thuiswedstrijdenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
PSV is 4 á 5 jaar terug voor het laatst met een vol uitvak gekomen naar Amsterdam Voor de staking hadden ze hem ook niet vol..
Grote bek over supporters die er niet zouden zijn tijdens een thuiswedstrijd, en zelf niet eens een seizoenkaart hebben
Dat jij 3 clubs bezoekt is niet mijn probleem, MVV en Gladbach zijn mooie clubs dus ik geef je groot gelijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wij hebben thuis altijd het stadion vol tijdens thuiswedstrijden![]()
Ik lieg tenminste niet dat ik een SK heb. Is trouwens ook veel te duur voor me een SK naast de uitwedstrijden van PSV die ik bezoek, de uit en thuiswedstrijden van Mvv waar ik heen ga en dan ook nog eens een groot aantal wedstrijden van Monchengladbach die ik meepak. Ja ik ga naar 3 teams. Je mag me noemen wat je wil /care, ben gewoon voetbalminded en heb plaats in mijn hartje voor 3 clubs
En het idd behoorlijk sad een stadion met 52000 (?) plaatsen waar er maar 42.000 inzitten als het minder gaat. En dat is bij Ajax het geval.
Ohja: Waar het om draait: Jullie uitshirt is/wordt gewoon spuuglelijk. En ik denk dat 3/4 van de "echte" Ajaxcieden het wel met me eens is.
Benieuwd hoeveel van die klapperkazen er dit jaar weer in de ArenA zittenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:36 schreef dronkeykong het volgende:
Ach successupporters heb je altijd. Kijk eens naar AZ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |