Nou bijv die hele scene dat ze zitten te eten met zn 4en. Die rock dude maakt de ene na de andere briljante opmerking!quote:
mmm ik vond dat stuk tenenkrommend.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:28 schreef Keffo het volgende:
[..]
Nou bijv die hele scene dat ze zitten te eten met zn 4en. Die rock dude maakt de ene na de andere briljante opmerking!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 6 / imdb 5.8Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Ik vond de film ook erg vermakelijk. Dat stel er steeds tussendoor waarvan de man vanwege geloof niet al te maffe dingen wil doen in bed was wat mij betreft wel hilarisch. Als die rockdude 'inside you' zingt kon ik niet serieus blijven kijken.... of als de hoofdpersoon dat nummer uit zijn Dracula musical zingt. En zo waren er nog wel meer momenten die de film de moeite van he kijken wel waard maken. Er zaten helaas ook een flink aantal grappen in die absolut niet grappig waren.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:28 schreef Keffo het volgende:
[..]
Nou bijv die hele scene dat ze zitten te eten met zn 4en. Die rock dude maakt de ene na de andere briljante opmerking!
We zijn net pas over de helft van het jaar, hoe kun je zoiets nu al zeggen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Als Ledger hier geen Oscar mee wint, dan weet ik het ook niet meer. Het is de beste acteerprestatie die ik ooit heb gezien. Geniaal!
Geboortedatum 05-07-1991quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dit is echt de beste film die ik ooit heb gezien en ik overdrijf niet. Wat een acteerwerk, wat een soundtrack, wat een gadgets, wat een special effects. Chapeau Chapeau!
Als Ledger hier geen Oscar mee wint, dan weet ik het ook niet meer. Het is de beste acteerprestatie die ik ooit heb gezien. Geniaal!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Geboortedatum 05-07-1991
Ik schrok al..
quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[ afbeelding ]
O MIJN GOD!!!!
Dit is echt de beste film die ik ooit heb gezien en ik overdrijf niet. Wat een acteerwerk, wat een soundtrack, wat een gadgets, wat een special effects. Chapeau Chapeau!
Cijfer: 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Does the name Dr Pavlov ring a bell?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |