Heb naast me een kansloze Turk van middelbare leeftijd wonen, die zojuist een gloednieuwe, orgineel oranje, graflelijke scooter heeft gekocht. En dat nadat Nederland al een maand ofwat uitgeschakeld is.
Maar nu wil het wel eens zo zijn dat deze lowlife figuur elke dag besluit om met zijn bejaarde graftak van een vriendin, rond 5 uur met zijn gare scooter weg te rijden richting de lokale kroeg. Minder als 50 meter verderop het hoekje om.
Totzover geen problemen met het uitschot wat niets anders doet dan teren van het sociaal vangnet.
Maar nu komt het. Natuurlijk moeten ze weer terugkeren naar huis. En dat doen ze niet rond 10 uur, Nee. Ook niet rond 11 uur. Nee, stel je toch eens voor dat ze moeten werken.
Deze teringlijers besluiten altijd richting huis te gaan rond een uur of twee.
De Turk besluit niet om even de scooter naar huis te duwen. Nee, die denkt van, laat ik de choke meer lekker voluit draaien, om vervolgens een paar blokjes om te rijden.

Een koude motor is natuurlijk nooit goed

Om dan vervolgens eens uitgebreid te gaan PARKEREN met zijn SCOOTER!!!

Naar voren, naar achteren, naar achteren, naar rechts..... nee niet goed. Nog een keer. Naar voren. naar achteren, naar ach...
Eenmaal thuis gaan ze nog bekvechten ook. Lig je samen met je vriendin in bed, krijg je te horen: "ZAK DOOR HET STRONT!!" en "HET IS MIJN SCOOTER< GEEF DIE SLEUTELS TERUG!"
Echt kansloos gewoon.
Klacht: buren die geen besef hebben van omringende bewoners
Subklacht: wat een lelijke scooter zeg!
Samenvatting: buren die lawaai maken midden in de nacht.
Verwachte reacties:TS woont in een pauperswijk
TS kan er niet mee omgaan
TS kan geen MILF krijgen
TS heeft geen scooter
Verkapte ik-heb-een-vriendin-topic
[edit] TS haat oranje