"We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them."quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:17 schreef DonJuanDeMarco het volgende:
http://www.emailpsycholoog.nl/
Misschien een ideetje?
Wil je soms speciaal lijken ofzo, met je cursiefjes?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
"We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them."
(Albert Einstein)
Die komt in mijn quote lijstje die ik nog niet heb![]()
Hij krijgt speciale aandacht van zijn oudersquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:22 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Wil je soms speciaal lijken ofzo, met je cursiefjes?
Als ik geld zou krijgen voor iedere keer dat een FOK!er dat zei dan zou ik nu genoeg geld hebben om D66 op te kopen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:22 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Wil je soms speciaal lijken ofzo, met je cursiefjes?
Frikandel voor de raam, want TS is bang voor frikandellen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:24 schreef Nickenator het volgende:
En wat weerhoudt jou ervan om je tetter 's flink open te trekken en die gast onvriendelijk te verzoeken stil te houden? :|
N~
quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:25 schreef Vujacic het volgende:
[..]
Frikandel voor de raam, want TS is bang voor frikandellen.
Ben al sinds januari hiero, maar ben meestal te bewonderen op FPquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:26 schreef Knevelt het volgende:
[..]jij bent ook nieuw nietwaar? Of een kutkloon
Stiekem vindt TS het eigenlijk wel komisch om te zien hoe hij zijn scooter altijd wel niet bijna laat vallen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:24 schreef Nickenator het volgende:
En wat weerhoudt jou ervan om je tetter 's flink open te trekken en die gast onvriendelijk te verzoeken stil te houden? :|
N~
quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:28 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Stiekem vindt TS het eigenlijk wel komisch om te zien hoe hij zijn scooter altijd wel niet bijna laat vallen.
Is je paint al bijna klaar? Want ik kan niet lezen + verveel me ....quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:30 schreef m0m0 het volgende:
[..]
OP niet duidelijk genoeg? Wacht, ik maak wel een paintje voor je.
Te lui. Vraag iemand anders maar.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:37 schreef Vujacic het volgende:
[..]
Is je paint al bijna klaar? Want ik kan niet lezen + verveel me ....
Pfff, me normale paint maker is aan het werken, maaruhh heeft je vriendin die frikandel al weggehaalt ?quote:
Zeg alsjeblieft en dan houd TS rekening ermee.quote:
Welk frikandel?!quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:40 schreef Vujacic het volgende:
[..]
Pfff, me normale paint maker is aan het werken, maaruhh heeft je vriendin die frikandel al weggehaalt ?
"Hey, de bel is kapot, naja, dan ga ik maar weer naar benedenquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:44 schreef Wiebeldak het volgende:
Dan heb jij het nog goed met een turk naast je. Ik heb chinezen als bovenburen die allemaal (Volgens mij wonen er wel 40 op 1 etage) in een restaurant werken tot een uur of 12 en daarna dan tot een uur of 4 wakker zijn met veel herrie enzo. Vooral die taal word ik gek van... wawie wawie chohco mokkie wieoeieeiwowowowowow de hele fucking nacht door. Die gasten praten niet, ze schreeuwen naar elkaar.
Dat ze overlast veroorzaken weten ze dondersgoed want als je eens wil klagen kan je ze gewoon niet bereiken omdat de deurbel het niet doet. Iets wat ook zo iritant is als ik mijn slaapkamer raam open heb snachts. 2 uur snachts staan ze naar boven te schreeuwen dat er iemand open moet doen, althans ik denk dat er zoiets gezegt word dan.
Ik had altijd zo'n rustig beeld van chinezen omdat je er nooit last van heb op straat niet , nergens niet, totdat het je bovenburen worden.
Lees me andere replies in deze topicquote:
Totaal niet herkenbaar. TS woont namelijk NIET in een pauperbuurt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:44 schreef Wiebeldak het volgende:
Dan heb jij het nog goed met een turk naast je. Ik heb chinezen als bovenburen die allemaal (Volgens mij wonen er wel 40 op 1 etage) in een restaurant werken tot een uur of 12 en daarna dan tot een uur of 4 wakker zijn met veel herrie enzo. Vooral die taal word ik gek van... wawie wawie chohco mokkie wieoeieeiwowowowowow de hele fucking nacht door. Die gasten praten niet, ze schreeuwen naar elkaar.
Dat ze overlast veroorzaken weten ze dondersgoed want als je eens wil klagen kan je ze gewoon niet bereiken omdat de deurbel het niet doet. Iets wat ook zo iritant is als ik mijn slaapkamer raam open heb snachts. 2 uur snachts staan ze naar boven te schreeuwen dat er iemand open moet doen, althans ik denk dat er zoiets gezegt word dan.
Ik had altijd zo'n rustig beeld van chinezen omdat je er nooit last van heb op straat niet , nergens niet, totdat het je bovenburen worden.
Je moest eens weten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
"Hey, de bel is kapot, naja, dan ga ik maar weer naar beneden"
Hint: rammen op de deur komt ook over
quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:50 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Totaal niet herkenbaar. TS woont namelijk NIET in een pauperbuurt.![]()
Als jij daaruit kan omaken dat ik in een pauperbuurt woon vind ik dat knapquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:50 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Totaal niet herkenbaar. TS woont namelijk NIET in een pauperbuurt.
Oh nu kunnen we eruit halen dat je in een pauperbuurt woontquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:53 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Als jij daaruit kan omaken dat ik in een pauperbuurt woon vind ik dat knap
Hier wonen erg veel studenten en bijna alle woningen zijn koop woningen behalve een paar hier in de straat waaronder die boven mij die , denk ik , ilegaal onderverhuurd word.
Ik ben er al heel lang mee bezig samen met mn buurman die weer boven de chinezen woont. De verhuurder van het pand reageert ook nergens op en aangetekende brieven worden terug gestuurd.
Echt een ramp.
Het is gewoon pech hebben vind ik.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:55 schreef Vujacic het volgende:
[..]
Oh nu kunnen we eruit halen dat je in een pauperbuurt woont
Nieuw dus.quote:
Alweer loze beloftes mOmOquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:30 schreef m0m0 het volgende:
[..]
OP niet duidelijk genoeg? Wacht, ik maak wel een paintje voor je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |