Nee hoor. Overschrijven op de verkeerde rekening is behoorlijk makkelijk tegenwoordig.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:21 schreef Patries86 het volgende:
Maar dat kan overigens niet, rekeningnummer is altijd in combinatie met naam
Ja, weleens gelezen wat er op de je brieven van de belasting staat: als je mongool genoeg bent ene foute rekening op te geven en wij krijgen het geld op deze rekening... dan moet je niet zeiken en krijg je geen cent meer van ons... kutmongool...quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:21 schreef Patries86 het volgende:
inderdaad stom als je je eigen rekeningsnummer en deelnemersnummer nergens kan vinden... succes en alvast bedankt als het op mijn rekening komt
Maar dat kan overigens niet, rekeningnummer is altijd in combinatie met naam
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:25 schreef santax het volgende:
[..]
Doe jij eens je vingers bij je houden en mooi wezen ja
Santax, vanaf nu ben jij mijn heldquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:24 schreef santax het volgende:
[..]
Ja, weleens gelezen wat er op de je brieven van de belasting staat: als je mongool genoeg bent ene foute rekening op te geven en wij krijgen het geld op deze rekening... dan moet je niet zeiken en krijg je geen cent meer van ons... kutmongool...
Belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken... Droeftoeter!
Ligt eraan of je die 25 miljoen wintquote:
Je antwoordquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:31 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ligt eraan of je die 25 miljoen wint
Eindelijk erkenningquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:29 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Santax, vanaf nu ben jij mijn held
Droeftoeter, hilarisch
euh?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:19 schreef santax het volgende:
Doordat ik FOK! twijfel ik ook aan mijzelf
Dat constante gevoel van 'euh?' dus als je met de grote boze buitenwereld per ongeluk in aanraking komtquote:
Een groep mensen in een villa waarvan er 1 een even vet loon als zijn omvang heeft gekregen toen de villa dicht moestquote:
Gisteren! ik heb gisteren een lot gekocht!quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:15 schreef Toempf het volgende:
Ben je wel lekker op tijd mee om vandaag een lot te gan kopen, je wist 10 juni al dat er vandaag een hendig sjieke hoofdprijs van 25 miljoen gegarandeerd zou vallen
klacht 2 is terechtquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:19 schreef santax het volgende:
Gisteren dus een lot online gekocht op www.staatsloterij.nl.
Super service, 14.50 en je bent de man. Betalen met IDEAL lekker chill enzo. Ik kon zelfs een rekeningnummer ingeven waarop ze mijn 25 miljoen moeten uitbetalen. Wat ik dan ook meteen gedaan heb. Na goedkeuring van de betaling (duurde 10 minuutjes ofzo) word je staatstloterij account geactiveerd en krijg je een mailtje met hoe je precies moet inloggen. Chill.
Ik dus inloggen, druk op het dingetje om mijn lotnummer te checken, bewonderen en te vereren.
Werkte prima. Nu is het probleem, ik fok...
Doordat ik FOK! twijfel ik ook aan mijzelf en wilde ik mijn rekeningnummer checken, just to be sure!
En dat kan dus niet... Je kunt niet je rekeningnummer zien. Louter je volledige NAW gegevens, je lotnummer, je schoenmaat en een foto van je betovergrootmoeder in een roze jurk.
Dus ik dacht... muuuuhhhhaaaahahahhahahahhaaaaaaaaaa santax beats system![]()
Santax drukt op knop: rekeningnummer wijzigingen![]()
Moet ik daar mijn deelnemernummer invullen... dus ik denk: ik vul mijn deelnemernummer effe in... Waar staat mijn deelnemernummer? Dat staat dus blijkbaar op je lot of op je maandelijkse afschrift....
Maar hoe de neuk weet ik nu mijn deelnemernummer???
Dus ik mailen:
Beste,
Ik heb gisteren een lot gekocht via de site www.staatsloterij.nl en middels ideal betaald. Nu wilde ik mijn rekeningnummer controleren en die optie vind ik niet op de site. Vervolgens wilde ik mijn rekeningnummer voor de zekerheid wijzigen in (wat als het goed is er nu al staat) mijn juiste rekening... Ik moest daarvoor mijn 'deelnemernummer' geven... Waar vind ik deze? Zou het vervelend vinden als mijn 25 miljoen op de rekening van een ander komen!
Klacht: en nu maar wachten he![]()
Edit:
klacht 2: talpa![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |