SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga de foto's bekijken, PF!
lolquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Die ene foto is typisch. Belsezar probeert jou op de foto te krijgen en op de achtergrond zijn de mannen, jawel, bier aan het halen
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Over zwangerschapstesten gesproken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga de foto's bekijken, PF!
Auw. ik schaam me, plaatsvervangend. Wat moet je je akelig gevoeld hebben
![]()
Andere pareltjes van dezelfde persoon:quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Gatverdamme!Dit soort mensen moeten ze verbieden zich ooit nog weer in een keuken te begeven!
![]()
Zuurkoolhoumous
En tvp![]()
In de categorie pijnlijke jeugdherinneringen, ja. Pffff.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Auw. ik schaam me, plaatsvervangend. Wat moet je je akelig gevoeld hebben
Heb je die in het meettopic al gezien?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
en mag ik de foto's van zaterdag zien![]()
?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
Oh noes
Wil je de ongecensureerde versie?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Over zwangerschapstesten gesproken...Oh wat ernstig CFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga de foto's bekijken, PF!![]()
Ik heb mijn eerste CR receptje gemaakt, maar het wil niet echt lukken,, krijg het bladerdeeg niet goed uitgerold![]()
klinkt inderdaad als 'puur genieten'quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In de categorie pijnlijke jeugdherinneringen, ja. Pffff.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:10 schreef DarkElf het volgende:
zo, wat een portlucht hier in huis zeg...
bah
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
Oh noes
Wil je de ongecensureerde versie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |