Open er dan ook geen topics meer over, dit is een anti-climaxquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:11 schreef Beach het volgende:
Chris2k, toen was ik van de wereld![]()
En verder wil ik het niet over uitmaken meer hebben

op naar de volgende , je begon al geinteresseerd naar anderen te kijken zei je. Deze relatie zou hooguit nog 6 maanden duren.quote:

TS is pnwd!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:55 schreef Beach het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk; hoe meer ik haar terugwil![]()
![]()
GODVERDOMME WAT BEN IK STOM

Mja, redelijk. No way dat ze je nog terugwilquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:55 schreef Beach het volgende:GODVERDOMME WAT BEN IK STOM

Zij waar je je niet meer tot aangetrokken voelde?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:55 schreef Beach het volgende:
![]()

zal ik de TT veranderen naar Hoe krijg ik haar weer terug?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:55 schreef Beach het volgende:
![]()

Anders post je gewoon even een foto, dan kunnen wij de realiteitswaarde (is dit een woord?) van jouw bewering, dat ze niet meer aantrekkelijk is nagaan. Dit lijkt me een redelijke tegemoetkoming. Ik hoor het wel!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:55 schreef Beach het volgende:
Nee mag dicht hoor![]()
ik weet echt niet meer wat ik wil

Voorspelbaar natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:56 schreef TheVotary het volgende:
Ik vind je trouwens een slappe zak. Jij bent zeker zo'n eikel die haar zodadelijk gaat opbellen om te zeggen dat je je hebt vergist om dan na een maand toch weer op hetzelfde uit te komen.

Dikke, vette nep ja. Dat begon ik bij de OP al te denkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:49 schreef PDOA het volgende:
Nu geloof ik geen ene zak meer van dit topic.

Nu gebruik IK eens dequote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:55 schreef Beach het volgende:
![]()

quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:47 schreef Beach het volgende:
Geloof het of niet maar ik heb een nieuwe kans gehad![]()
En heb ik iets van![]()
ik weet echt niet wat ik wil
Nouja vanavond maar eens scoren bij een andere meid; eens zien wat dat doet met mn gevoelens.

"quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:47 schreef Beach het volgende:
Nouja vanavond maar eens scoren bij een andere meid; eens zien wat dat doet met mn gevoelens.

Maar wacht, er is meer!quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:00 schreef dikkekaas het volgende:
Oké, ik ging dus ook vol spanning dit topic lezen, maarja, anticlimax. En nu snap ik het sowieso niet helemaal meer, je wil haar terug, ze geeft je nog een kans, en dan wil je seks met iemand anders?

Dit méén je niet!!quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Maar wacht, er is meer!
Hoe laat ik het haar uitmaken?
Wat een held die TS!

Ik nietquote:

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |