abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 1999 @ 23:15:00 #1
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_218927

Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat men zoveel op Cyrille heeft gestemd?

Waarom niet op Anouk? Wat heeft Anouk?
Dat zie ik dus niet.
Anouk is voor mij een beetje te kinderlijk en afhankelijk, ze wil zelf weg. Is snel in paniek te brengen, is absoluut niet aantrekkelijk in welk opzicht dan ook, niet alleen uiterlijk maar ook qua persoonlijkheid is het niet veel.

Dus alsjeblieft mensen leg mij uit waarom Cyrille weg is gestemd en Anouk niet?

PS
Nu zitten we weer met een huis vol valse kraaien.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_218928
quote:
op 11-11-1999 om 11:15 PM schreef Cairon het volgende:

Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat men zoveel op Cyrille heeft gestemd?

Waarom niet op Anouk? Wat heeft Anouk?
Dat zie ik dus niet.
Anouk is voor mij een beetje te kinderlijk en afhankelijk, ze wil zelf weg. Is snel in paniek te brengen, is absoluut niet aantrekkelijk in welk opzicht dan ook, niet alleen uiterlijk maar ook qua persoonlijkheid is het niet veel.

Dus alsjeblieft mensen leg mij uit waarom Cyrille weg is gestemd en Anouk niet?

PS
Nu zitten we weer met een huis vol valse kraaien.

Bart legde dit in de uitzending op een goede manier uit.
Het Nederlands publiek (waaronder ik) kan zich beter identificeren met Anouk.

May the Force be with you
pi_218929
Ik denk dat Bart het op TV net wel goed verwoordde. Eigenlijk zei hij precies wat ik ook dacht: met Anouk kunnen meer mensen zich identificeren omdat ze 'gewoner' is.
  donderdag 11 november 1999 @ 23:21:00 #4
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_218930
dat moet je me dan eens uitleggen?

Ben jij ook iemand die zijn eigen koffer niet kan inpakken? of heb jij ook zo'n accentje?

Serieus, hoe bedoel je met "beter mee kunnen identificeren" ?

Ik zie het nog steeds niet....

PS
Ze stellen zich evenveel aan:
Anouk Offerlam
Cyrille Drama-queen

[Dit bericht is gewijzigd door Cairon (Datum 11 November 1999).]

I'm hungry!
  donderdag 11 november 1999 @ 23:24:00 #5
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_218931

Knettergek wordt ik van dat ge-tsjakka van "We gaan ervoor !!"

En Anouk .. mjah, als iemand d'r naam zegt of schrijft, begint ze al te janken .. Kan die plaspop ook nog wat anders !?

Maar goed .. nog 2 weken en dan mag ze weer naar huis .. Alst'r maar geen "*KnAK*-Anouk" topic komt ..

Tis een drama, en de wereld is vals ..

pi_218932
Het gaat niet over absolute identificatie maar over relatieve identificatie van Cyril tov Anouk. Dan scoort Anouk bij mij beter.
May the Force be with you
pi_218933
Ik vind niet dat je naar jezelf moet kijken en zeggen van "deze persoon lijkt het meest op mij dus die moet blijven" maar moet kijken naar wat de leukste beelden oplevert. BB krijgt anders een hoog Koffietijd gehalte. En dat wil toch niemand?
  donderdag 11 november 1999 @ 23:45:00 #8
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_218934

Dus mensen kunnen zich relatief beter identificeren met Anouk...omdat.......???

Nee ik ben nu sterker dan ooit overtuigd dat Cyrille had moeten blijven.
Dat zielige grietje genaamd Anouk is zwak. Letterlijk zwak, met name van geest. Ik denk niet dat dat nog verder hoeft worden uitgelegd....
Je weet nu gewoon dat Anouk twee dingen doet
A) zelf opstapt
B) zelf opstapt

Dus waarom wil je kijken naar een geestelijk labiel meisje? Het enigste wat ze doet is zelfmedelijden kweken en huilen.
Hmmm dat geeft me een idee:

ANOUK = KARIN JR.

I'm hungry!
pi_218935
Is heel simpel. Anouk is vertederend lief, begrijpend, zielig (blaren), nederig (zei Doordevel niet dat nederigheid een naam had? ;-)). Kortom, niet bedreigend en dus iemand waar het gehele nederlandse volk het mee zou kunnen uithouden in het huis.

Cyril daarentegen polariseert meer. Is bedreigender, want kan heel mooi zingen, heeft zowieso al een interessant leven (denken velen!), heeft wat irritante trekjes (huppelen, lachje, e.d.). Iemand dus, waar 83% van het nederlands volk het niet mee ziet zitten om onder één dak te leven.

Hebben jullie de film "The champ" wel eens gezien? Stel je Anouk voor die naar deze giga-sentimentele film kijkt. Scene met dat kleine jochie en doodgeslagen boxer! Nou dan gaan de sluizen echt open bij Anouk ;-) (Zie signature).

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_218936
C ipv A is gewoon weer Holland op zijn smalst. Doe maar gewoon dan doe je gek genoeg . Leve de spruitjes en de boerenkool.!!!!!
pi_218937
Zo'n huilend meiske op tv is toch aandoenlijk en leuk? Ik denk dat er hedenavond in heel wat huiskamers stiekem is meegesnotterd. Waar komt toch dat misverstand vandaan dat een hysterische Patty Brard-kloon betere televisie zou opleveren?

pi_218938
quote:
op 11-11-1999 om 11:45 PM schreef Cairon het volgende:
Dat zielige grietje genaamd Anouk is zwak. Letterlijk zwak, met name van geest. Ik denk niet dat dat nog verder hoeft worden uitgelegd....

<knip>

Dus waarom wil je kijken naar een geestelijk labiel meisje? Het enigste wat ze doet is zelfmedelijden kweken en huilen.

Je user-tekst is erg toepasselijk Cairon . Wel eens gehoord van 'mensen in hun waarde laten'?

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_218939
We zitten, als Nederlands publiek, inderdaad niet te wachten op "aardbevingen", maar ik moet nu toch wel ff plassen!
Een beetje revolutie kan geen kwaad...

pi_218940
quote:
op 11-11-1999 om 11:52 PM schreef Nijntje het volgende:
Waar komt toch dat misverstand vandaan dat een hysterische Patty Brard-kloon betere televisie zou opleveren?

Omdat dat in dit geval wel goed zou zijn omdat BB anders zo saai en suffig wordt/is.

pi_218941
Ik ben ZWAAR TERLEURGESTELD in het Nederlandse volk. Hoe kunnen jullie nu Cyrille wegstemmen en zo'n balk er in laten. De bewoners waren hier zo te zien ook niet echt blij mee. Soms snap ik er niets meer van.
Greetz Tina

pi_218942
quote:
Omdat dat in dit geval wel goed zou zijn omdat BB anders zo saai en suffig wordt/is.

Nee, dan Zunniel, die brengt pas leven in de brouwerij met heur indianendansjes en heur hoela-hals-hoep. Werkelijk een feest om naar te kijken was dat!

pi_218943
quote:
op 11-11-1999 om 11:57 PM schreef tina het volgende:
Ik ben ZWAAR TERLEURGESTELD in het Nederlandse volk. Hoe kunnen jullie nu Cyrille wegstemmen en zo'n balk er in laten. De bewoners waren hier zo te zien ook niet echt blij mee. Soms snap ik er niets meer van.

helemaal mee eens ongelooflijk wat een dom kind ik identificeer mij met cyrille en ben zwaar triest dat ze er uit is...echt kut

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_218944
quote:
op 11-12-1999 om 12:08 AM schreef Nijntje het volgende:
Nee, dan Zunniel, die brengt pas leven in de brouwerij met heur indianendansjes en heur hoela-hals-hoep. Werkelijk een feest om naar te kijken was dat!

Dat misschien niet, maar je moet ook kijken naar de toekomst en dan had ik meer verwacht van Cyrille dan van Au-Au-Au-Anouk.

Cyrille had lekker op de zenuwen van de andere bewoners gaan werken en dat wil ik zien! Wat moet je van Anouk verwachten als ze al niet zelf oprot? Hockey-les in de tuin ofzo? Ik weet het niet...

pi_218945
Stippel prachtige signature

Mijn gedachten gingen dezelfde richting op.

Echter ik maak me ernstig zorgen

Zou Noukie wel genoeg drinken. Ik vrees hier voor ernstige uitdroging. Misschien is er binnenkort wel een Emergency Infuusje (nee niet omgekeerd) nodig.

Kortom ik maak me ernstig zorgen!!!! Tenzij ze het erom doet en voor een wereldrecord gaat!!!!

pi_218946
ACH jongens ze is eruit helaas helaas.
wat mij zo trof waz dat ze, toen ze vertrok en later in de studio, zei dat ze zoveel respect voor deze mensen had. Ze kwam zelf ook helemaal echt over, volgens mij toch wel heel anders als in het begin. Respect vind ik wel een erg woord maar goed...
Ik geloof echt dat ze temelijk geroerd was met hoe ze haar tijd en omgang met de bewoners heeft ervaren.
Ga je eigen kennissen- vreinden kring eens na.Iedereen kent wel iem. die erg outgoing is en dat kan weleens fake overkomen. Overkomen inderdaad want C is echt zichzelf. Van haar wordt natuurlijk wel minder snel geaccepteerd dat oook zij misschien weleens nerveuzig kan zijn omdat ze neigt naar zichzelf wat te overschreeuwen.
Nee dan Anouk, van haar wordt alles geaccepteerd omdat zij net als iedereen zou zijn??? Ik wil met met niemand van het [BB huis identificeren maar ZEKER niet met haar, the girl next door? Ik heb liever C als buuf!
wie niet?!
Bart "Niet misgeschoten is altijd raak"
Ruud " eeeuhh We zouden ze eigenlijk eerst eff moeten keure "

Moderator vrijdag 12 november 1999 @ 00:46:00 #21
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_218947
De voorsprong de Anouk bij het publiek had was wel erg groot. Hoe zal dat gaan bij de volgende nominatie? Anouk en Bart of Anouk en Maurice zullen wel genomineerd worden, en dan heb ik weer het vermoeden dat het publiek niet op Anouk stemt

Maar waarschijnlijk zal dan zelf al lang zijn opgestapt

Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_218948
Na vanavond ben ik extra blij dat ik niet typisch Hollands ben. Ik vond ze allebei niets aan, maar vond dat Anouk moest vertreken. Ik vond het zo zielig dat het kindje zoveel Sesam Straat afleveringen zou moeten missen door het te lang blijven in het BB huis. Met Anouk in het huis is het net een Telekids programma geworden. Zeer vertederend - zeker!
heb ik niet
pi_218949
Hebben jullie het nou nog niet door ? Het nederlandse publiek wil Ruud Willem en Bart overhouden die de laatste weken gaan doorbrengen met slap geouwehoer over auto's vrouwen en voetbal.
pi_218950
quote:
op 11-11-1999 om 11:45 PM schreef Cairon het volgende:

ANOUK = KARIN JR.

Dat je er niet mag was duidelijk maar om nou te gaan schelden das ook weer iets zeg.

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_218951
Volgens mij heeft het aantal bellers niets te maken met wie er uit gaat of blijft, het is toch een publiek geheim dat het stemmen geldklopperij is!
Laat Veronica maar schuiven, maar vooral richting eigen zakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')