Waarom niet op Anouk? Wat heeft Anouk?
Dat zie ik dus niet.
Anouk is voor mij een beetje te kinderlijk en afhankelijk, ze wil zelf weg. Is snel in paniek te brengen, is absoluut niet aantrekkelijk in welk opzicht dan ook, niet alleen uiterlijk maar ook qua persoonlijkheid is het niet veel.
Dus alsjeblieft mensen leg mij uit waarom Cyrille weg is gestemd en Anouk niet?
PS
Nu zitten we weer met een huis vol valse kraaien.
quote:
op 11-11-1999 om 11:15 PM schreef Cairon het volgende:Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat men zoveel op Cyrille heeft gestemd?
Waarom niet op Anouk? Wat heeft Anouk?
Dat zie ik dus niet.
Anouk is voor mij een beetje te kinderlijk en afhankelijk, ze wil zelf weg. Is snel in paniek te brengen, is absoluut niet aantrekkelijk in welk opzicht dan ook, niet alleen uiterlijk maar ook qua persoonlijkheid is het niet veel.Dus alsjeblieft mensen leg mij uit waarom Cyrille weg is gestemd en Anouk niet?
PS
Nu zitten we weer met een huis vol valse kraaien.
Bart legde dit in de uitzending op een goede manier uit.
Het Nederlands publiek (waaronder ik) kan zich beter identificeren met Anouk.
Ben jij ook iemand die zijn eigen koffer niet kan inpakken? of heb jij ook zo'n accentje?
Serieus, hoe bedoel je met "beter mee kunnen identificeren" ?
Ik zie het nog steeds niet....
PS
Ze stellen zich evenveel aan:
Anouk Offerlam
Cyrille Drama-queen
[Dit bericht is gewijzigd door Cairon (Datum 11 November 1999).]
En Anouk .. mjah, als iemand d'r naam zegt of schrijft, begint ze al te janken .. Kan die plaspop ook nog wat anders !?
Maar goed .. nog 2 weken en dan mag ze weer naar huis .. Alst'r maar geen "*KnAK*-Anouk" topic komt ..
Tis een drama, en de wereld is vals ..
Nee ik ben nu sterker dan ooit overtuigd dat Cyrille had moeten blijven.
Dat zielige grietje genaamd Anouk is zwak. Letterlijk zwak, met name van geest. Ik denk niet dat dat nog verder hoeft worden uitgelegd....
Je weet nu gewoon dat Anouk twee dingen doet
A) zelf opstapt
B) zelf opstapt
Dus waarom wil je kijken naar een geestelijk labiel meisje? Het enigste wat ze doet is zelfmedelijden kweken en huilen.
Hmmm dat geeft me een idee:
ANOUK = KARIN JR.
Cyril daarentegen polariseert meer. Is bedreigender, want kan heel mooi zingen, heeft zowieso al een interessant leven (denken velen!), heeft wat irritante trekjes (huppelen, lachje, e.d.). Iemand dus, waar 83% van het nederlands volk het niet mee ziet zitten om onder één dak te leven.
Hebben jullie de film "The champ" wel eens gezien? Stel je Anouk voor die naar deze giga-sentimentele film kijkt. Scene met dat kleine jochie en doodgeslagen boxer! Nou dan gaan de sluizen echt open bij Anouk ;-) (Zie signature).
quote:
op 11-11-1999 om 11:45 PM schreef Cairon het volgende:
Dat zielige grietje genaamd Anouk is zwak. Letterlijk zwak, met name van geest. Ik denk niet dat dat nog verder hoeft worden uitgelegd....<knip>
Dus waarom wil je kijken naar een geestelijk labiel meisje? Het enigste wat ze doet is zelfmedelijden kweken en huilen.
Je user-tekst is erg toepasselijk Cairon . Wel eens gehoord van 'mensen in hun waarde laten'?
quote:
op 11-11-1999 om 11:52 PM schreef Nijntje het volgende:
Waar komt toch dat misverstand vandaan dat een hysterische Patty Brard-kloon betere televisie zou opleveren?
Omdat dat in dit geval wel goed zou zijn omdat BB anders zo saai en suffig wordt/is.
quote:
Omdat dat in dit geval wel goed zou zijn omdat BB anders zo saai en suffig wordt/is.
Nee, dan Zunniel, die brengt pas leven in de brouwerij met heur indianendansjes en heur hoela-hals-hoep. Werkelijk een feest om naar te kijken was dat!
quote:
op 11-11-1999 om 11:57 PM schreef tina het volgende:
Ik ben ZWAAR TERLEURGESTELD in het Nederlandse volk. Hoe kunnen jullie nu Cyrille wegstemmen en zo'nbalk er in laten. De bewoners waren hier zo te zien ook niet echt blij mee. Soms snap ik er niets meer van.
helemaal mee eens ongelooflijk wat een dom kind ik identificeer mij met cyrille en ben zwaar triest dat ze er uit is...echt kut
quote:
op 11-12-1999 om 12:08 AM schreef Nijntje het volgende:
Nee, dan Zunniel, die brengt pas leven in de brouwerij met heur indianendansjes en heur hoela-hals-hoep. Werkelijk een feest om naar te kijken was dat!
Dat misschien niet, maar je moet ook kijken naar de toekomst en dan had ik meer verwacht van Cyrille dan van Au-Au-Au-Anouk.
Cyrille had lekker op de zenuwen van de andere bewoners gaan werken en dat wil ik zien! Wat moet je van Anouk verwachten als ze al niet zelf oprot? Hockey-les in de tuin ofzo? Ik weet het niet...
Mijn gedachten gingen dezelfde richting op.
Echter ik maak me ernstig zorgen
Zou Noukie wel genoeg drinken. Ik vrees hier voor ernstige uitdroging. Misschien is er binnenkort wel een Emergency Infuusje (nee niet omgekeerd) nodig.
Kortom ik maak me ernstig zorgen!!!! Tenzij ze het erom doet en voor een wereldrecord gaat!!!!
Maar waarschijnlijk zal dan zelf al lang zijn opgestapt
quote:
op 11-11-1999 om 11:45 PM schreef Cairon het volgende:ANOUK = KARIN JR.
Dat je er niet mag was duidelijk maar om nou te gaan schelden das ook weer iets zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |