Schoften!quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:39 schreef RickoKun het volgende:
Ze hadden altijd kankah lekkahre broodje met ham en kaas en die deed je dan in de oven maar die hadden ze ook niet meer en toen was ik boos
Dat is ook duits, net als de rest van de spullen die ze daar verkopenquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:45 schreef Bolster het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze wel Haribo hebben? Dat is toch ook duur?
Behalve de rookworstquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:08 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Dat is ook duits, net als de rest van de spullen die ze daar verkopen
+die lekkere aldi chocoladequote:Op donderdag 10 juli 2008 13:59 schreef Maartel het volgende:
Zolang ze maar chocolatechipcookies en Golden Power houden
kutcursieverquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ben in Amerika ook in een Aldi geweest. Ze zijn net zo verpauperd als in Nederland
lol het is maar limonade hoor...quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:19 schreef MouthG het volgende:
De titel zegt het al, een aldiklant is nu alwéér de dupe van het prijsgevecht van Aldi!
Zo heb je bij de Aldi aanmaaklimonade(niet die plasticflesse maar die metale/ijzere flesse ofzo) van FruitFris. Deze hebben ze al een poos, en zijn momenteel niet verkrijgbaar. Reden: FruitFris vraagt er meer geld voor.
Aldi zegt: We geven niet meer
Conclusie: FruitFris verkoopt niet meer aan Aldi, en Aldi heeft die limonade niet meer in de winkel..
Zo gaat het constant, en wij worden de dupe
Hebben ze die daar dan ook?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ben in Amerika ook in een Aldi geweest. Ze zijn net zo verpauperd als in Nederland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |