abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59118490
Is het mysterie rond het nieuwe personage in Gooische Vrouwen eindelijk opgelost? De afgelopen weken kwamen er al meerdere namen bovendrijven, maar Gouden Kooi-deelneemster Nadia zou in elk geval een plekje hebben veroverd in de serie...

Evert Santegoeds deed vanmorgen in de radioshow van Edwin Evers een boekje open over het nieuwe seizoen van de serie. "Nadia krijgt na haar zwangerschap een vaste rol in Gooische Vrouwen. Ze gaat de vrouw van een Oost-Europese diplomaat spelen", liet hij de luisteraars weten.

De 22-jarige Nadia verwacht in augustus haar eerste kindje met Gouden Kooi-deelnemer Dennis (24). De baby is in de miljoenenvilla verwekt.

Heeft die Nadia toch niet slecht gedaan.

http://www.telegraaf.nl/p(...)rouwen___.html?p=3,1
pi_59118532
Lelijke, vadsige slet die ze is !
pi_59118947
Ze mag eerst toch nog die kleine drol van dennis uitwerpen of niet?
pi_59118952
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:34 schreef Chriz2k het volgende:
Lelijke, vadsige slet die ze is !
Precies, jezus...niemand wil haar nog terug zien
Sure, Whatever...
pi_59123169
Wie zegt dat ze kan acteren dan?
Als ze per sé iemand met een kleurtje willen zijn er nog genoeg andere actrices hoor
pi_59123535
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie zegt dat ze kan acteren dan?
Als ze per sé iemand met een kleurtje willen zijn er nog genoeg andere actrices hoor
Exact wat ik denk 14.gif
pi_59144263
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:44 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Exact wat ik denk 14.gif
Ach, toen ze al in de gouden kooi zat, \kon ze al niet acteren, dat was niks en het word niks!
Sure, Whatever...
  woensdag 18 juni 2008 @ 03:55:57 #8
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_59478996
Nu Willemijn (geniaalste Nederlandse tv-personage ooit) eruit is hoop ik op lekker veel Anouk in het nieuwe seizoen want die is ook erg grappig en Susan Visser acteert haar steengoed.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_59480994
Ik ben eerlijk gezegd als kooi fan best benieuwd hoe Nadia het gaat spelen,Als ze haar karakter in de kooi uitvergroot kan het volgens mij behoorlijk hilarisch worden.
pi_59484053
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:36 schreef joep.t het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd als kooi fan best benieuwd hoe Nadia het gaat spelen,Als ze haar karakter in de kooi uitvergroot kan het volgens mij behoorlijk hilarisch worden.
Hilarisch en Nadia ... dat gaat niet samen

Wat een enorme, irritante muts was dat.
Iedere kapper en visagist deed het verkeerd, en dan kregen we weer oeverloze mokk-en dramuurtjes
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:54:33 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59484386
Ik meen ergens te hebben gelezen dat dit gerucht totaal uit de lucht was gegrepen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59509847
helaas niet, John de Mol moest zelfs deze domme hoer ergens kwijt. Ach, het zal in ieder geval een flinke daling van de kijkcijfers veroorzaken
  † In Memoriam † donderdag 19 juni 2008 @ 09:27:32 #13
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59510122
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:
Ik meen ergens te hebben gelezen dat dit gerucht totaal uit de lucht was gegrepen?
Huub had er volgens mij contact over gehad met Nadia en het was idd nog niet zeker...
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:54:01 #14
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_59512316
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:27 schreef Manu82 het volgende:

Huub had er volgens mij contact over gehad met Nadia en het was idd nog niet zeker...
Dat was Jaap.

5 juni, KingJaap

Het Nadia Geheim,
Zoals gezegd ga ik onthullen hoe Nadia een Gooische vrouw gaat worden, nou dat is dus alleen
nog niet zeker, het bericht dat Evert Santegoeds van de Prive heeft gepubliceerd is voorbarig,
Nadia heeft mooie kansen liggen en ik gun het haar van harte, Nadia heeft mij persoonlijk verzekerd
over de telefoon, dat het allemaal nog afwachten is hoe en wat.

............
Nu 14 dagen later?
en
Nadia en Dennis verwachten hun kindje 3 augustus.
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:35:57 #15
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_59519002
Is zij 22?? Ach ja. Ze heeft wel heel wat bereikt. De vrouw die frambozensperma tot een begrip maakte.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_59519153
*puke*
10/08 Maximo Park | 15.16.17/08 Lowlands | 02/09 Conor Oberst | 04/09 The Faint
the space that's in between insane and insecure
pi_59539413
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:54 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Dat was Jaap.

5 juni, KingJaap

Het Nadia Geheim,
Zoals gezegd ga ik onthullen hoe Nadia een Gooische vrouw gaat worden, nou dat is dus alleen
nog niet zeker, het bericht dat Evert Santegoeds van de Prive heeft gepubliceerd is voorbarig,
Nadia heeft mooie kansen liggen en ik gun het haar van harte, Nadia heeft mij persoonlijk verzekerd
over de telefoon, dat het allemaal nog afwachten is hoe en wat.

............
Nu 14 dagen later?
en
Nadia en Dennis verwachten hun kindje 3 augustus.
ik was geen fan van Nadia, zou het zonde vinden van het programma Gooise vrouwen
ga ik me rot zitten ergeren
  vrijdag 20 juni 2008 @ 02:26:33 #18
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59539890
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 01:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ik was geen fan van Nadia, zou het zonde vinden van het programma Gooise vrouwen
ga ik me rot zitten ergeren
Die wordt er binnen een paar weken uitgeknikkerd omdat ze voor een opname eerst 3 uur gaat lopen tangen en heur haar niet wil verven als er een tikje aubergine in zit. No way dat Linda haar diva-gedrag accepteert
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:48:25 #19
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59542794
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:
There must be a God .

Ik vertik het om tegen die hork aan te kijken. Sterker nog; ik breng mijn dvd's met de afgelopen seizoenen terug naar de winkel als ik haar in de nieuwe afleveringen ontwaar .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59542969
"Ik wil eerst een zoontje, en daarne een dochtertje. Ja dat wil ik"
pi_59544044
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 03:55 schreef Marble het volgende:
Nu Willemijn (geniaalste Nederlandse tv-personage ooit) eruit is hoop ik op lekker veel Anouk in het nieuwe seizoen want die is ook erg grappig en Susan Visser acteert haar steengoed.
Willemijn eruit is echt shit. Alleen Anouk vind ik juist de minste mijn favoriet is Claire. Maar we hebben Martin Morero nog !
pi_60014435
Goede tijden:

Dennix doet aangifte van de geboorte van Jaycee-Lynn BAX.

Met dank aan NL.

Slechte tijden:

Gouden Kooi-Bart weer alleen
Wilma Nanninga

AMSTERDAM - In De Gouden Kooi waren ze zo verliefd en voor haar verliet hij zelfs, na bijna een jaar, de miljoenenvilla. Maar de 28-jarige Bart en paardenmeisje Lesley zijn uit elkaar.

Zij zijn alle twee heel verdrietig maar gaan het toch apart proberen. „Niemand sluit uit dat ze weer bij elkaar komen. Maar nu kan het gewoon niet.”

Oorzaak van de breuk is mede dat Barts vader erg ziek is. „Hij loopt daar heel erg over te piekeren.” Vrienden herkennen de zelfverzekerde Bart niet meer terug. „Hij bevindt zich in een emotionele rollercoaster en dat is logisch. Hij moet eerst zichzelf terugvinden om weer liefde te kunnen geven.”

In De Gouden Kooi hield Bart zich ondanks zijn verliefdheid maanden in voor de camera’s. Verder dan een kusje kwam het niet. Hij was ’opgelucht’ toen hij paardenverzorgster Lesley buiten de villa eindelijk in alle privacy kon beminnen. Dat was hem zelfs het kwijtraken van zijn borgsom van 10.000 euro waard. Het zal hem nu extra bezuren.
Go hard or go home
pi_60014731
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met z'n sjaaltje.
En z'n shirt én hoofd.
Daar sta je dan. Je wilde een flitsende carrière maken in de showbizz. Hij had alles mee, zijn stem en zijn looks ( ). Liever mooi en geen succes dan succesvol en lelijk. Watskeburt? Niemand wilde zijn stem nog horen. Hij werd alsmaar vetter en de liefde van zijn leven bezorgde hem alleen maar imago-schade. Daar sta je dan met een roze papiertje, dik en de moeder die je kind op gaat voeden heeft nog meer huiluurtjes dan het kind zelf. Gefeliciteerd Dennis!
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 11:09:18 #24
135305 beequeen
Lost.
pi_60014918
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:58 schreef noekje het volgende:

En z'n shirt én hoofd.
Daar sta je dan. Je wilde een flitsende carrière maken in de showbizz. Hij had alles mee, zijn stem en zijn looks ( ). Liever mooi en geen succes dan succesvol en lelijk. Watskeburt? Niemand wilde zijn stem nog horen. Hij werd alsmaar vetter en de liefde van zijn leven bezorgde hem alleen maar imago-schade. Daar sta je dan met een roze papiertje, dik en de moeder die je kind op gaat voeden heeft nog meer huiluurtjes dan het kind zelf. Gefeliciteerd Dennis!
En toch vind ik het zielig voor Jaycee-Lynn, je zult maar zulke ouders hebben.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54382&sess=14591

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_60015283
ach ja, mogen ze oud en gelukkig worden...en een opvallende naam was bij deze ouders toch wel te verwachten, gaat Nadia nu echt in Gooische Vrouwen spelen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')