Exact wat ik denk 14.gifquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie zegt dat ze kan acteren dan?
Als ze per sé iemand met een kleurtje willen zijn er nog genoeg andere actrices hoor
Ach, toen ze al in de gouden kooi zat, \kon ze al niet acteren, dat was niks en het word niks!quote:
Hilarisch en Nadia ... dat gaat niet samenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:36 schreef joep.t het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd als kooi fan best benieuwd hoe Nadia het gaat spelen,Als ze haar karakter in de kooi uitvergroot kan het volgens mij behoorlijk hilarisch worden.
Huub had er volgens mij contact over gehad met Nadia en het was idd nog niet zeker...quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:
Ik meen ergens te hebben gelezen dat dit gerucht totaal uit de lucht was gegrepen?
Dat was Jaap.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:27 schreef Manu82 het volgende:
Huub had er volgens mij contact over gehad met Nadia en het was idd nog niet zeker...
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat was Jaap.
5 juni, KingJaap
Het Nadia Geheim,
Zoals gezegd ga ik onthullen hoe Nadia een Gooische vrouw gaat worden, nou dat is dus alleen
nog niet zeker, het bericht dat Evert Santegoeds van de Prive heeft gepubliceerd is voorbarig,
Nadia heeft mooie kansen liggen en ik gun het haar van harte, Nadia heeft mij persoonlijk verzekerd
over de telefoon, dat het allemaal nog afwachten is hoe en wat.
............
Nu 14 dagen later?
en
Nadia en Dennis verwachten hun kindje 3 augustus.
Die wordt er binnen een paar weken uitgeknikkerd omdat ze voor een opname eerst 3 uur gaat lopen tangen en heur haar niet wil verven als er een tikje aubergine in zit. No way dat Linda haar diva-gedrag accepteertquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik was geen fan van Nadia, zou het zonde vinden van het programma Gooise vrouwen
ga ik me rot zitten ergeren
There must be a Godquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:
Ik meen ergens te hebben gelezen dat dit gerucht totaal uit de lucht was gegrepen?
Willemijn eruit is echt shit. Alleen Anouk vind ik juist de minstequote:Op woensdag 18 juni 2008 03:55 schreef Marble het volgende:
Nu Willemijn (geniaalste Nederlandse tv-personage ooit) eruit is hoop ik op lekker veel Anouk in het nieuwe seizoen want die is ook erg grappig en Susan Visser acteert haar steengoed.
En z'n shirt én hoofd.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:58 schreef noekje het volgende:
En z'n shirt én hoofd.
Daar sta je dan. Je wilde een flitsende carrière maken in de showbizz. Hij had alles mee, zijn stem en zijn looks (). Liever mooi en geen succes dan succesvol en lelijk. Watskeburt? Niemand wilde zijn stem nog horen. Hij werd alsmaar vetter en de liefde van zijn leven bezorgde hem alleen maar imago-schade. Daar sta je dan met een roze papiertje, dik en de moeder die je kind op gaat voeden heeft nog meer huiluurtjes dan het kind zelf. Gefeliciteerd Dennis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |