Whehehehehehehe.quote:Op maandag 14 juli 2008 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een familiefeestje. En ik schijn mee te doen aan een "stukje". Dat heet "leuk".
Kortom: ik ben er altijd slechter aan toe dan jij
Ohja, héél 'leuk'.quote:Op maandag 14 juli 2008 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vanavond een familiefeestje. En ik schijn mee te doen aan een "stukje". Dat heet "leuk".
Ik kan nauwelijks wachten, dat begrijp je.quote:
Ik begrijp het volkomen. Je staat vast hélemaal te stuiteren! Je bent niet te houden. Ik snap het!quote:Op maandag 14 juli 2008 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan nauwelijks wachten, dat begrijp je.
Dat wel.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Er is bier neem ik aan?
Juist wel. Nu kan ik tenminste nog om half 10 zeggen "ik moet gaan, sorryquote:Op maandag 14 juli 2008 09:34 schreef Kuukske het volgende:
Oh gets. Niet handig gepland.
Want je wilt niet met een fokken met een kater de dag erop ?quote:Op maandag 14 juli 2008 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wel.
Evenals ouders. En een kantoordag aansluitendDus al is er bier, je hebt er niet veel aan.
quote:Op maandag 14 juli 2008 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want je wilt niet met een fokken met een kater de dag erop ?
Oe leuk, komen daar foto's van?quote:Op maandag 14 juli 2008 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is waar!quote:Op maandag 14 juli 2008 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Juist wel. Nu kan ik tenminste nog om half 10 zeggen "ik moet gaan, sorry"
Verstandig.quote:
Veel plezier vastquote:Op maandag 14 juli 2008 10:48 schreef Kuukske het volgende:
Ah, overleg tijd. Joechei!
Had ik een uur geleden. Was wel even goedquote:Op maandag 14 juli 2008 10:48 schreef Kuukske het volgende:
Ah, overleg tijd. Joechei!
Oh ja, dat ging ik doenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga nog maar eens een slok koffie halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |