Ik geef toe dat hij me soms wel een grijns weet te ontlokken. Jammer genoeg heeft hij besloten zo veel mogelijk te zingen vanochtend. Dat stoort me.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:46 schreef Scorpie het volgende:
Qua zang vind ik het maar matig. Qua humor kan ik hem wel waarderen zo rond 8 uur.
Oh ok 14.gif was dat even schrikken!quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:49 schreef JohnDDD het volgende:
Ik kwam die viespeuk laatst tegen op de Nieuwezijds Voorburgwal in Amsterdam, hij liep daar in een t-shirtje, korte broek en op slippers, en het was al 5 uur in de middag maar het was duidelijk dat hij net wakker was en zich de avond ervoor weer eens dronken had laten doorneuken door een 14-jarige snotaap want hij keek uit zijn ogen als een zombie.
Pensioen is me niet definitief genoeg.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:41 schreef Parisa het volgende:
Bah bah! Zijn pruik, zijn vieze blik, zijn 'schitterende' kleding en last but not least: zijn geblere. En dat ook bij elke show van sbs6 mioeten laten horen. a.u.b. snel met pensioen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |